danil89 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Nu har jag köpt Battlefield 1942 WW2 Anthology. Är det något jag ska tänka på nu när jag ska komma igång med spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Patcha! Kom ihåg att ladd ned rätt patchar. Först måste du tanka 1.6-Full och sen 1.6b. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Patcha! Kom ihåg att ladd ned rätt patchar. Först måste du tanka 1.6-Full och sen 1.6b. Ok, hur stora är filerna? Jag har bara 56kbits modem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Ok, hur stora är filerna? Jag har bara 56kbits modem. Patch 1.6 är ungefär 250mb. Och 1.6b är inte så stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) Men om du har modém ska du nog inte lira BF överhuvudtaget! Tro mig, jag har försökt... Redigerad 12 februari, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Men om du har modém ska du nog inte lira BF överhuvudtaget! Tro mig, jag har försökt... Singelplayer går ju alltid och danil89 om du ska ha pactherna endå så kan du ju typ köpa en pcgamer eller nått. Tror båda finns på skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Men Singleplayer suger!!! Och, nej, båda finns inte på DVD-Gamer vad jag vet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Men Singleplayer suger!!! Och, nej, båda finns inte på DVD-Gamer vad jag vet.... Har jag sagt att det är bra ?? Okey aldrig kollat i dom så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) Men du jag tror jag redan har battlefield 1942 1.6, det kom upp en readme-fil för patch 1.6 vid installationen, så jag har inga problem. Fast 1.6b har jag nog inte, hur stor är den? Dessutom hade jag bara tänkt att köra singleplayer. Förresten, vid installationen så skulle man välja att installera Punkbuster, vad är det? Något som gör att man inte kan fuska? Har precis startat ettan nu, i'm very exited. Jag såg trailern på BF Vienam, det såg snyggt ut, men ni som har det kan ju tala om vad ni tycker om det spelet. Nu ska jag in på BFs hemsida för att kolla massa saker. Redigerad 13 februari, 2005 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Du ska inte tro att Singleplayer'n är i stil med t.ex Half-Life 2. Dumma botar som står helt järndöda på slagfältet, är lätta att kniva och som dessutom inte har den blekaste aning om vad du ger dem för order! Dessutom så kan du bara ha några botar på banan. Eftersom att många botar tar på CPU'n och det frambringar lagg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 (redigerad) Nu har jag klarat av Campaign på BF 1942, roligaste banan var nog Iwo Jima. Operation Stridsyxa var rolig också, traditionellt. Det jag har problem med är att flyga och samtidigt skjuta på fienden. Jag har 1024*768/32bit/60 Hz och högsta grafikinställningar, det hackar inte ett dugg. Men det kan bli lite tomt på militärgubbar ibland på slagfältet. Ps: jag har hört att det ska finnas en bana som heter aberdeen, den har inte jag hittat, var är den? Redigerad 14 februari, 2005 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Ps: jag har hört att det ska finnas en bana som heter aberdeen, den har inte jag hittat, var är den? Den följer med i någon utav de gamla patcharna, kommer inte ihåg vilken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 För er som är intresserade så har Eve of Destruction 0.4 till BF1942 släppts. Har precis tankat klart! Tanka från Fragzone! http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/bf194...ion/eod_0.4.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Officiellt mappack släpptes också. Innehåller 4 nya banor Många som spelar Eve of destruction? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Nja... Det finns en server det brukar vara mycket folk på (BF42 verisionen). Dom flesta EoD spelarna spelar nog BFV verisionen av EoD. Fast nu när 0.4 släppts till BF42 lär det nog ha många spelare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Enligt ase är det 9 st japaner som lirar eod till bfv . Bf42 eod är så jävla skönt... Så borde bfv ha sett ut . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 PoE modden till bfv funkar inte. När jag ska joina står det en server står det "Corrupt data" så klickar man ok och spelet stängs ner. Jag har testat instalera om bfv och poe men det är lika dant. Fast modden DiceCity funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Säger bara INVASION OF THE FILLIPINES! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Säger bara INVASION OF THE FILLIPINES!!! Den har jag inte lirat med däremot har jag lirat Invasion of the Philippines 1 gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Samma här Gurgel, fast jag har lirat den fler gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts