Jump to content

Battlefield

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men du jag tror jag redan har battlefield 1942 1.6, det kom upp en readme-fil för patch 1.6 vid installationen, så jag har inga problem. Fast 1.6b har jag nog inte, hur stor är den?

Dessutom hade jag bara tänkt att köra singleplayer. :P

Förresten, vid installationen så skulle man välja att installera Punkbuster, vad är det? Något som gör att man inte kan fuska?

Har precis startat ettan nu, i'm very exited. (w00t)

Jag såg trailern på BF Vienam, det såg snyggt ut, men ni som har det kan ju tala om vad ni tycker om det spelet.

Nu ska jag in på BFs hemsida för att kolla massa saker.

Redigerad av danil89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du ska inte tro att Singleplayer'n är i stil med t.ex Half-Life 2. Dumma botar som står helt järndöda på slagfältet, är lätta att kniva och som dessutom inte har den blekaste aning om vad du ger dem för order! (w00t)

Dessutom så kan du bara ha några botar på banan. Eftersom att många botar tar på CPU'n och det frambringar lagg. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag klarat av Campaign på BF 1942, roligaste banan var nog Iwo Jima. :lol:

Operation Stridsyxa var rolig också, traditionellt.

Det jag har problem med är att flyga och samtidigt skjuta på fienden.

Jag har 1024*768/32bit/60 Hz och högsta grafikinställningar, det hackar inte ett dugg. :lol:

Men det kan bli lite tomt på militärgubbar ibland på slagfältet. ;)

Ps: jag har hört att det ska finnas en bana som heter aberdeen, den har inte jag hittat, var är den?

Redigerad av danil89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor