danil89 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Varför låter ljudet konstigt på mitt battlefield? gubbarna låter som piff och puff. Hjälp Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Varför låter ljudet konstigt på mitt battlefield? gubbarna låter som piff och puff. Hjälp Tack! Vad har du för ljud kort o så då?? uppdatera drivrutiner till det o sånt. Kolla i options (i spelet asså) ifall något är sänkt eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Låter som ljudkortsproblem, uppdatera drivrutinerna. bää, vad blir av bf nu när EA köpt upp dice? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 BF2 har fått nytt releasedatum. Iaf i USA. EBGames - 1st June 2005 GoGamers - 1st June 2005 Walmart - 3rd June 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Nu ska jag kanske skapa en 1942 clan istället ska bara spela lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Jag kanske går med. Om jag får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 2 frågor: 1. Är battlefield kul? 2. Är det många spelare online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 2 frågor: 1. Är battlefield kul? 2. Är det många spelare online? Japp det är fett skoj Och om man räknar med alla moddar som finns så är det ännu roligare. OCh jag det är många spelare online. Fast enligt mig är BF42 mkt roligare än bfv men andra kan ju tycka tvärt om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Jag installerade patchen men inte "Punk-Buster", hur ska jag göra för att få det nu?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Jag installerade patchen men inte "Punk-Buster", hur ska jag göra för att få det nu?? Hmm instalera om pathcen hmm Tror det ska gå att tanka men vet ej var så skulle tro att det bara är att instalera om patchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Hmm instalera om pathcen hmm Tror det ska gå att tanka men vet ej var så skulle tro att det bara är att instalera om patchen Det funkar inte att installera om patchen, den säger att jag redan har den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Japp det är fett skoj Och om man räknar med alla moddar som finns så är det ännu roligare. OCh jag det är många spelare online. Fast enligt mig är BF42 mkt roligare än bfv men andra kan ju tycka tvärt om Jag tycker de är jämlika. olika grejor som är bra i båda. men jag får nostalgiska ryck av att spela Vietnam minns när min klan och jag brukade snacka över nåt röstprogram format som nån sorts telefonlinje och brukade sitta uppe äckligt sen och bara lira eller bygga banor och lyssna på radio bredsand NOSTALGI!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Det funkar inte att installera om patchen, den säger att jag redan har den. Instalera om spelet eller nått då typ. Föresten vilket är det?? 1942 eller vietnam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Nån som e bra på mapping? Behöver veta hur man lägger till en egen laddnings bild till ens BFV bana eller väljer en sån redan finns.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Jag kanske går med. Om jag får. Adda mig på MSN så kan vi lira (så kan du få bli lite ägd ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 (redigerad) Jag hitta en lång, saftig, och intressant BF2 trailer. En del har väl sett den. Men det hadde inte jag. http://www.gametrailers.com/player.php?id=4313&type=mov Följde även med en film i det senaste nyhetsbrevet. Visar lite helicopter in-game action! http://www.gametrailers.com/player.php?id=4630&type=mov Redigerad 29 januari, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Jag installerade patchen men inte "Punk-Buster", hur ska jag göra för att få det nu?? Du har möjligtvis inte glömt att trycka den där lilla knappen längst ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Finns det någon som är villig att gå med i en kommande BF2 klan? Klanen skall heta "Blackhawk Klan". Tagen är =BHK=. Man ska helst vara erfaren BF spelare. Inga nybörjare här tack! Adda mig på MSN eller skicka ett PM för mer information. Helst MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Kolla på det här klippet med den ryska AA-stridsvagnen Tunguska. Den kommer finnas med i BF2! http://www.military.cz/russia/sam/2k22_tun...nguska_XVid.avi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Sorry för dubbelpost. Men finns det nån mer patch till PoE? Jag ladda ned 0.2, men det funkar inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts