Ceone Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 När jag ska installera BFV så går det typ 10 sekunder sen är det färdigt, den installerar inte ens spelet men ändå så står det att det är färdigt. Varför? :'( Har du haft de instalerat tidigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Har du haft de instalerat tidigare? Ja, tidigare installerade jag det. Sen skulle jag installera 1.2 men det gick inte så jag avinstallerade hela BFV och började om. Men då när autorun kom upp så kunde man varken trycka på Install eller Uninstall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Nu går det att installera, men då ser det ut såhär : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Varför låter ljudet konstigt på mitt battlefield? gubbarna låter som piff och puff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 (redigerad) Förfan, battlefield vietnam är det sämsta jävla skitspel ja nånsin spelat! Ok, det är snygg grafik o sånt, men det laggar oavbrutet även om man kör på lägsta! Jävla SKIT spel. Redigerad 24 januari, 2005 av m0rd0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 (redigerad) Förfan, battlefield vietnam är det sämsta jävla skitspel ja nånsin spelat! Ok, det är snygg grafik o sånt, men det laggar oavbrutet även om man kör på lägsta! Jävla SKIT spel. Jo jag vet kör bf42 ist Redigerad 24 januari, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Jo jag vet kör bf42 ist Jo, bf42 är mkt bättre. BFV gjorde de nog för att få ihop pengar till bf 2 eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 (redigerad) Jo, bf42 är mkt bättre. BFV gjorde de nog för att få ihop pengar till bf 2 eller nått. Eller så skyller vi på canade för det var dom som gjorde bfv Fast iof så ska man nog inte skylla på dom ändå efter som det är ju ett bra spel när allt funkar o så men aja Dom började väll typ med bf2 typ ett år efter bf42 eller nått sånt har jag förmig Asså sverige började jobba med bf2 då Redigerad 24 januari, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Nja, de började faktist skissa på BF2 nästan direkt efter lanseringen av BF42 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Hoppas demot kommer snart. Och att inte EA köper upp dice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Ja, det skulle påverka hela moddingcommunityt på ett negativt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Kanske ska starta en clan i BF: V men då behövs folk som vill vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Jag är med om det är en BF942 klan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Hoppas demot kommer snart. Och att inte EA köper upp dice. Det är inte äns säkert att det kommer ett demo, och om det gör det så kanske det släpps efter releasen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Jag är med om det är en BF942 klan. INte 1942 Vietnam varför laddar min dator som satan när jag spelar på internet för? ofta kommer det upp "conection problems" men sen så laggar det som ini helvete :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 För det är BFV! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 BFV är cp. Får ha det på medium på grafiken och då är den mycket sämre än på half life2 fast hl2 funkar bättre. Med high på allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Nu har ju inte HL2 en massa jungel och 40 spelare som springer runt på dess banor, eller har det? Lägg till fordon och du förstår att BF:V laggar mer. Hoppas verkligen på BF2. Hoppas på mer realism etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Jag har 1942 men skiva 1 är dödad av min kompis, så jag hittade en ny i buskarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Hoppas demot kommer snart. Och att inte EA köper upp dice. Dom har redan köpt upp dom Aja hoppas dice jobbar på som vanligt eller bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts