MAFIA_KING Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 SW är roligare än Road to Rome iaf. Nja....Det håller jag INTE med om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 vill nån köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 ja i nästa patch av orginalet kommer det garand m1 som mekaniker-vapen GÖTT SOM FAN inte nog med de,en ny karta åckso,"fillipinerna" kom ut då vafan ... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 ja i nästa patch av orginalet kommer det garand m1 som mekaniker-vapen Weeee! Funderade länge på varför dom inte tog med det från början! Det är ju ett vapen man varkligen förknippar med WW2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 (redigerad) SW är roligare än Road to Rome iaf. W0rd! Secret Weaps verkar inte så kul, kanske bara i början, det förstör ju WWII känslan. Road To Rome verkar inte heller så bra . EDIT: M1 Garand som Engineer vapen! CHARLIE HOOOOOOOO...... Tycker också att vapen i BF borde ha vart mer riktiga från början. Ex att britterna ska ha Sten K-Pisten och sitt gevär o.s.v. + Att det borde finnas Grunts (Vanliga soldater) Redigerad 7 oktober, 2003 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 pls vill nån spela´? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 battlefield secret wepons e ju bara bäst!!!! ja köpte de i lördas å ja tipsar om att köpa de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Jag köpte det igår, och jag undrar hur man styr V2-raketerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burk Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 som ett plan den blir invert sorry att jag inte kan stava till invert men men sen styr du den som ett plan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 + Att det borde finnas Grunts (Vanliga soldater) assult är väl som vanlig soldater? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Spelade bf första gången i går vet inte vilket de va av dom, men de va skit ballt! tror jag ska köpa de istället för Black hawk down Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Spelade bf första gången i går vet inte vilket de va av dom, men de va skit ballt! tror jag ska köpa de istället för Black hawk down lol . Du måste ju kört orginalet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 lol . Du måste ju kört orginalet! DEMO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 lol . Du måste ju kört orginalet! Han kan ju kört Secret weapons .. RTR eller vad somhelst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 patchen kommer nog vilken dag som helst linuxservern e släppt ju Kom Nu! vill mörda n00bar med garand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Han kan ju kört Secret weapons .. RTR eller vad somhelst.. made är min försvarare vad är de som är konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Tanka hem desert combat iställe www.desertcombat.com det är shit kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 made är min försvarare vad är de som är konstigt Ja.. han är lite knäpp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 (redigerad) Pactch 1.5 är släppt!!! ! Ladda hem från bittorrnet För att ladda hem genom BitTorrent så måste du ha klienten installerad, klienten kan du ladda ner här Redigerad 31 oktober, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Fan vad grymm Philipinerna är! och m1 garanden äger! Mycket bra patch Mademan Varför inte tanka den från Fragzone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts