Gurgel Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Har laddat ner BFV modden "WW2" men när jag ska joina en server står det "CORRUPT DATA" varför? Det går bra att skapa en server själv... Instalera om typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ok... Men hur ska jag göra för att göra banor till de i BC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Någon som vet varför det endast går att öppna mina screenshots i Media PLayer? Tar väldigt ¨lång tid att kolla dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Högerklicka -> öppna med -> välj nått annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Någon som vet varför det endast går att öppna mina screenshots i Media PLayer? Tar väldigt ¨lång tid att kolla dom... Kanske är det ända som kan öppna tga filer som du har på datorn eller nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Hej! Jo, jag undrar om det finns någon/några som vill joina en klan till BF1942? Klanen heter SweForce och ni kan skicka ett PM eller adda mig på MSN för mer information . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Högerklicka -> öppna med -> välj nått annat Funkar endast med MP.' När jag ändå håller på så har jag en fråga: Hur tar man bort kartan, chatten... alla "menyer" när man spelar så spelrutan blir helt tom..? Redigerad 9 januari, 2005 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Funkar endast med MP.' När jag ändå håller på så har jag en fråga: Hur tar man bort kartan, chatten... alla "menyer" när man spelar så spelrutan blir helt tom..? Trycker på § och skriver hud 1/0 asså 1 för att de ska vara på och 0 för att det ej ska vara på tror jag. Det där med screenshotsen kan ju vara som jag sa att det är det enda som kan öppna tga filer ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Trycker på § och skriver hud 1/0 asså 1 för att de ska vara på och 0 för att det ej ska vara på tror jag. Det där med screenshotsen kan ju vara som jag sa att det är det enda som kan öppna tga filer ?? Ok, men vilket bildprogram visar tga filer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ok, men vilket bildprogram visar tga filer då? Mer avancerade bildredigeringsprogram, så som Photoshop eller Paint Shop Pro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Mer avancerade bildredigeringsprogram, så som Photoshop eller Paint Shop Pro Jojo, men jag vill kunna "bläddra" igenom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jojo, men jag vill kunna "bläddra" igenom... Går typ ej att göra med vanliga visnings saken (kanske finns "codec" eller nått att tanka). Fast vet att det går med quicktime också om det nu går och bläddra i det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Du kan inte bara byta filtyp till JPEG eller nånting?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Min nya sig är från Desert Combat <Lost Village> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Jag har aldrig lirat DC på nätet. Måste prova! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) Desert Combat sög ju! Det enda som var kul var att skjuta ned flygplan och helsiar med Stinger. Silent Heroes är mycket bättre. Inte för att man kan spela som Sverige, utan för att den är mer välgjord. EDIT: Dubbelpost! Redigerad 14 januari, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Hur kan man göra moddar till BF2 när inte ens spelet släppts?! Fattar ingenting.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Vissa grejer kan du göra utan spelet eller dess editor. T.ex modeller (vapen, fordon mm) görs i 3D program och läggs sen in i spelet. Saker du inte kan göra är banor, programera o.s.v. Då krävs både spelet och dess editor. Sen kanske du undrar hur man kan testa fordon, vapen och så; Då lägger man bara in dom i BF42 eller BFV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 När jag ska installera BFV så går det typ 10 sekunder sen är det färdigt, den installerar inte ens spelet men ändå så står det att det är färdigt. Varför? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts