Gurgel Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Det står games eller mods eller likande uppe i menyn när man har startat spelet, tryck där och välj silent heroes... Det står custom games (för att vara exakt typ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag längtar till BF2 så det gör ont! :'( Jag undrar om nån vet vilken trailer som går som BF2 reklam. Inte på TV, utan på t.ex SIBA brukar dom köra den på TV- skärmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag längtar till BF2 så det gör ont! :'( Jag undrar om nån vet vilken trailer som går som BF2 reklam. Inte på TV, utan på t.ex SIBA brukar dom köra den på TV- skärmar. Men det e ju tv hehe vet vad du menar men... den finns många trailers till bf2. hur går den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Det verkar vara en remake av E3- trailern. Först så skyddar sin några amerikanska soldater mot en fientlig kulspruteskytt bakom en bil. Efter det kommer förstärkning och dödar skytten. Och efter det kommer en stridsvagn och börjar skjuta mot dom. Och sen efter det får dom understöd av en av sina egna stridsvagnar. Och ännu en gång efter det blir den stridsvagnen sönderskjuten av en fientlig skytt. Och åter efter det kommer en Black Hawk- heli och skjuter ihjäl den skytten. Men sen efter det kommer ännu en fientlig stridsvagn och börjar slakta soldater. Och på slutet blir den tanken sönderbombad av stridsflyg. Jag skrev väl inte specielt linjärt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Asså det laggar som fan när jag möter en fiende så vilka inställningar bör jag ha om jag har detta på min data: prosessor: AMD Athlon XP/MP/4(vet ej hur många ghz) Grafikkort: ATI RADEON 9600xt RAM-minne: 800mb, vet någon nån bra inställning så att de inte laggar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Du får testa dig fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Du får testa dig fram. Vad har du för inställningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Asså det laggar som fan när jag möter en fiende så vilka inställningar bör jag ha om jag har detta på min data: prosessor: AMD Athlon XP/MP/4(vet ej hur många ghz) Grafikkort: ATI RADEON 9600xt RAM-minne: 800mb, vet någon nån bra inställning så att de inte laggar? Börja med högsta och sänk om det kommer lagg. Support kan du också få på bfsajten.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Vad har du för inställningar? Min dator är inte den bästa, så jag har ganska låga inställningar. Men jag får lagg ändå! Och i övrigt hitta jag den där filmen jag prata om. Här! . Åhhh, vad vacker den är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Pratar ni om BFV eller BF1942? Är det BFV så är det troligen ljudkortet, minska allt vad ljudet heter till de sämsta. Gå även in i kör och skriv dxdiag. Gå på fliken ljud sen minskar du där det står maskinvaruaccelerationsnivå för ljud med ett snäpp. Funkar det inte, så kan det fortfarande vara ljudet. men men, inte så mycket att göra åt eftersom BFV är så.... Till och med HL2 flyter bättre än _BFV_. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Jag längtar till BF2 så det gör ont! :'( Jag undrar om nån vet vilken trailer som går som BF2 reklam. Inte på TV, utan på t.ex SIBA brukar dom köra den på TV- skärmar. Ladda ner Desert Combat sålänge! Det var den idén (och hela bolaget, Trauma Studios) som DICE köpte för att göra BF2 Så ladda ner DC... http://www.desertcombat.com >>ScreenshotS<< Du har säkert hört talas om den kanske elr har redan? om inte, så ladda ner Desert Combat Final om du inte kan bestämma dig! Redigerad 4 januari, 2005 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 BF pirates modden är jävligt kul spela den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Asså när man ska lira en mod så klickar man typ på den, men sen kommer ju alla servrar till alla mods man har! kan man inte sortera typ så att alla dc servrar kommer först osv?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Ladda ner Desert Combat sålänge! Det var den idén (och hela bolaget, Trauma Studios) som DICE köpte för att göra BF2 Så ladda ner DC... http://www.desertcombat.com >>ScreenshotS<< Du har säkert hört talas om den kanske elr har redan? om inte, så ladda ner Desert Combat Final om du inte kan bestämma dig! Tror du inte jag hört talas om DC? Och så har DICE aldrig köpt upp Trauma Studios. Dom bara tog hjälp av dom på vissa områden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Asså när man ska lira en mod så klickar man typ på den, men sen kommer ju alla servrar till alla mods man har! kan man inte sortera typ så att alla dc servrar kommer först osv?? Klicka på custom filters och sedan på show all där ligger alla moddar du har. Bara o klicka på ang truama studios så enligt vissa intervjuer så har dom inte gjort ett skit på bf2 och på vissa har dom det så :/ äditi: jacker dom har vist köpt upp dom... DIGITAL ILLUSIONS BUYS TRAUMA STUDIOS Digital Illusions buys New York based game developer Trauma Studios Inc. Initially Trauma will work with the development of a concept for a new PC game. - Through Desert Combat Trauma showed they are remarkably good at developing products the consumer wants. They understand our technology and are experienced and skillful game developers. This was the major factor to our acquisition, said Patrick Söderlund, CEO at Digital Illusions. - With Digital Illusions award winning team and Trauma Studios’ talent, I am confident we will be very successful together. We really look forward to being part of the Digital Illusions family, said Frank DeLise, CEO at Trauma Studios Inc. Digital Illusions buys all assets of Trauma and employ all its employees. Digital Illusions thereby buys the trademarks Desert Combat and Trauma Studios. Trauma will work with the development of games built on Digital Illusions’ technology produced in Sweden. The focus for Trauma – as for Digital Illusions’ Canadian office - will thereby be on concept and game developing, rather than on developing technology. Initially Trauma will work with the development of a concept for a new PC game based on the Battlefield 2 engine. The companies have been working together since February 2004, and Trauma will continue to develop certain parts of Battlefield 2. Trauma has nine employees today. According to plan the number of employees will increase gradually to be around 20 persons. Trauma Studios is specialized in FPS* games. They are best known for their Desert Combat mod of Digital Illusions' hit game, Battlefield1942, which was elected “Best Mod of the Year” in 2002 and 2003 by the gaming site Gamespy.com. Trauma also has developed gaming tools for Electronic Arts and the American Military. *FPS is an abbreviation of First Person Shooter. For more information please contact: Patrick Söderlund, CEO, Digital Illusions, +46-8-658 78 01 or Jenny Huldschiner, Communications Manager, Digital Illusions, +46-8-658 78 03 E-mail: press@dice.se or ir@dice.se Redigerad 4 januari, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Klicka på custom filters och sedan på show all där ligger alla moddar du har. Bara o klicka på Åååå tack så jätte mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 nej man ska bara behöva instalera BFv och punkbuster... Testat med nya drivrutiner till typ grafikkortet o så?? Tack så mycket det blev bättre!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Pratar ni om BFV eller BF1942? Är det BFV så är det troligen ljudkortet, minska allt vad ljudet heter till de sämsta. Gå även in i kör och skriv dxdiag. Gå på fliken ljud sen minskar du där det står maskinvaruaccelerationsnivå för ljud med ett snäpp. Funkar det inte, så kan det fortfarande vara ljudet. men men, inte så mycket att göra åt eftersom BFV är så.... Till och med HL2 flyter bättre än _BFV_. Ja! fast mitt bfv flyter rätt bra men hl2 funkar 100ggr bättre än bfv och det kunde man aldrig tro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ja! fast mitt bfv flyter rätt bra men hl2 funkar 100ggr bättre än bfv och det kunde man aldrig tro... Jo, BF: V är ett av de mest ostabila spelen någonsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Har laddat ner BFV modden "WW2" men när jag ska joina en server står det "CORRUPT DATA" varför? Det går bra att skapa en server själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts