Jacker Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Sällan du klagar på datumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Sällan du klagar på datumet! Jag klagade inte, jag bara uppmärksammade dig om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Okej. Och det är ju info jag kommer ha nytta av resten av livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 kan man byta bfv mot ett annat spel hos game? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Beror på vad spelet du vill byta mot kostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 ja, men det går alltså? jag tänkte på cd-keyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Jag tror man kan göra det iaf. Gå dit och fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 ok, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 kan man byta bfv mot ett annat spel hos game? Nej , dom tar inte emot ett enda pc spel endast : Xbox , PS2 , ps one , Gamecube , Gameboy advance , gameboy color , dvdfilmer dom tar emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 (redigerad) va!? fan också... förut kunde man det iallafall... Edit: kan man lämna in sin gayboy color då? Redigerad 1 januari, 2005 av m0rd0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 va!? fan också... förut kunde man det iallafall... Edit: kan man lämna in sin gayboy color då? mm .... men nu är många spel som Halflife2 tex. att man bara kan använda cdkeyn 1gång. Så är det oanvändbart sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Tja, i dag så var jag till "tradition" och såg battlefield för bara 199kr(så jag köpte det) men när jag ska gå in på nån server så står det: faild to connent to server! och den serven som har lägst ping har typ 798! måste man ha nån patch nu eller hur ska man kunna komma in på en server?(har vertion 1.0) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Tja, i dag så var jag till "tradition" och såg battlefield för bara 199kr(så jag köpte det) men när jag ska gå in på nån server så står det: faild to connent to server! och den serven som har lägst ping har typ 798! måste man ha nån patch nu eller hur ska man kunna komma in på en server?(har vertion 1.0) Du kan börja med att ladda ner Full 1.6 patch och sedan vid behov uppdatera till 1.61 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Tja, i dag så var jag till "tradition" och såg battlefield för bara 199kr(så jag köpte det) men när jag ska gå in på nån server så står det: faild to connent to server! och den serven som har lägst ping har typ 798! måste man ha nån patch nu eller hur ska man kunna komma in på en server?(har vertion 1.0) Patcha till 1.6 och sen uppdaterar du till 1.61. EDIT: Såg inte att xPisc hadde skrivit! Redigerad 2 januari, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Okey tack alla! men asså på typ alla servrar så står det: map not found! ja har tagit dom som finns i listan(asså som man har från början) bara omaha beach(stavning) funkar :'( why?? sen är de jätte hög ping på alla servrar.(ja har patchat till 1.61) Redigerad 2 januari, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Gjorde du rätt då? Du skulle först patchat till 1.6 och sen till 1.61. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Okey tack alla! men asså på typ alla servrar så står det: map not found! ja har tagit dom som finns i listan(asså som man har från början) bara omaha beach(stavning) funkar :'( why?? sen är de jätte hög ping på alla servrar.(ja har patchat till 1.61) Hmm pingen det borde ju vara några med låg ping var har du för intenet ?? Annars kan du använda Ase för att hitta servrar så kan du filtrera dom på nordiska servrar o så. OCh nstalerade du 1.6 full och sedan 1.6b(1.61) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Asså tack alla de funkar nu de var nog mycket ping för att jag laddade ner saker! och nu funkar dom flesta "maps" thx! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Jo en annan sak, jag laddade ner desertcombat och silentheroes,desert funkade jätte bra men silentheroes kan man typ inte spela! när jag har installerat den så finns det bara uninstall silent... vart kan man köra den asså spelet??(laddade vertion 0.48)(tror jag!)*EDIT* kom på det nu, man kunde ju köra den från spelet sorry! Redigerad 3 januari, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Det står games eller mods eller likande uppe i menyn när man har startat spelet, tryck där och välj silent heroes... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts