Jump to content

Battlefield

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tja, i dag så var jag till "tradition" och såg battlefield för bara 199kr(så jag köpte det) men när jag ska gå in på nån server så står det: faild to connent to server!

och den serven som har lägst ping har typ 798! måste man ha nån patch nu eller hur ska man kunna komma in på en server?(har vertion 1.0)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja, i dag så var jag till "tradition" och såg battlefield för bara 199kr(så jag köpte det) men när jag ska gå in på nån server så står det: faild to connent to server!

och den serven som har lägst ping har typ 798! måste man ha nån patch nu eller hur ska man kunna komma in på en server?(har vertion 1.0)

Du kan börja med att ladda ner Full 1.6 patch och sedan vid behov uppdatera till 1.61

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja, i dag så var jag till "tradition"  och såg battlefield för bara 199kr(så jag köpte det) men när jag ska gå in på nån server så står det: faild to connent to server!

och den serven som har lägst ping har typ 798!  måste man ha nån patch nu eller hur ska man kunna komma in på en server?(har vertion 1.0)

Patcha till 1.6 och sen uppdaterar du till 1.61. ^_^

EDIT: Såg inte att xPisc hadde skrivit! :wub:

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okey tack alla! men asså på typ alla servrar så står det: map not found!

ja har tagit dom som finns i listan(asså som man har från början) bara omaha beach(stavning) funkar :'( why?? sen är de jätte hög ping på alla servrar.(ja har patchat till 1.61)

Redigerad av ZliPp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okey tack alla! men asså på typ alla servrar så står det: map not found!

ja har tagit dom som finns i listan(asså som man har från början) bara omaha beach(stavning) funkar :'( why?? sen är de jätte hög ping på alla servrar.(ja har patchat till 1.61)

Hmm pingen det borde ju vara några med låg ping var har du för intenet ??

Annars kan du använda Ase för att hitta servrar så kan du filtrera dom på nordiska servrar o så.

OCh nstalerade du 1.6 full och sedan 1.6b(1.61) ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo en annan sak, jag laddade ner desertcombat och silentheroes,desert funkade jätte bra men silentheroes kan man typ inte spela! när jag har installerat den så finns det bara uninstall silent... vart kan man köra den asså spelet??(laddade vertion 0.48)(tror jag!)*EDIT* kom på det nu, man kunde ju köra den från spelet :lol: sorry!

Redigerad av ZliPp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor