Jump to content

Battlefield

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

öö fattade inte rikigt vad du menade men ?

Asså har du instalerat bfv eller ??? och vill avinstalera det eller instalera något annat som bcv ??

Nej, jag ska avinstallera båda BFV och BCV (ska ominsatllera). Men när jag gör det avinstalleras varken BFV eller BCV. Det går fortfarnade att få igång BFV och så. Det verkar inte vara nån "riktig" install på det överhuvudtaget eftersom det bl.a inte finns i startmenyn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, jag ska avinstallera båda BFV och BCV (ska ominsatllera). Men när jag gör det avinstalleras varken BFV eller BCV. Det går fortfarnade att få igång BFV och så. Det verkar inte vara nån "riktig" install på det överhuvudtaget eftersom det bl.a inte finns i startmenyn.

hm du skulle ju kunna ta bort mappen fast då måste du in i regedit och ta bort allt som har med bfv att göra.... Du har testat ta bort och lägg till pogram om avinstalationen funkar där då?

annars vet jag inte vad du ska göra ....

BFS eller

bfc

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag installerade BF:Vietnam nyss och det såg ganska bra ut.(jävligt bra rättare sagt)

Sen kom jag på: Var Fan ÄR HUSEN!!

Jag gick typ mot en svart skugga och hitta en genomskinlig trappa.

Fan alla grejer av träd i spelet alla broar osv finns inte för mig.(träden finns dock)

Måste man installera hela modpaket förutom de 2 översta(spelet och en annan grej)?

Thanks på beforehand(svenelska)

/razztheazz

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag installerade BF:Vietnam nyss och det såg ganska bra ut.(jävligt bra rättare sagt)

Sen kom jag på: Var Fan ÄR HUSEN!!

Jag gick typ mot en svart skugga och hitta en genomskinlig trappa.

Fan alla grejer av träd i spelet alla broar osv finns inte för mig.(träden finns dock)

Måste man installera hela modpaket förutom de 2 översta(spelet och en annan grej)?

Thanks på beforehand(svenelska)

/razztheazz

nej man ska bara behöva instalera BFv och punkbuster...

Testat med nya drivrutiner till typ grafikkortet o så??

@ pani jao den kolapsar väll inte direkt men det tar 1 timme att ladda banan och sedan hinner man spela 1 min sen e den banbyte :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor