Ceone Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Man gör egna servrar. Noob. jag menar inte spel servrana! Jag menar där man laddar ner demot ifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Ja, ja. Men kan nån hjälpa mig me det jag skrev? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Ja, ja. Men kan nån hjälpa mig me det jag skrev? öö fattade inte rikigt vad du menade men ? Asså har du instalerat bfv eller ??? och vill avinstalera det eller instalera något annat som bcv ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 jag menar inte spel servrana! Jag menar där man laddar ner demot ifrån Jaha... Men det finns gott om servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 vem har sagt det ?? dice har ju sagt februari (fralla sa januari men har för mig att det var februari) Om det skulle komma ett demo så skulle det komma i Januari. lol Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 öö fattade inte rikigt vad du menade men ? Asså har du instalerat bfv eller ??? och vill avinstalera det eller instalera något annat som bcv ?? Nej, jag ska avinstallera båda BFV och BCV (ska ominsatllera). Men när jag gör det avinstalleras varken BFV eller BCV. Det går fortfarnade att få igång BFV och så. Det verkar inte vara nån "riktig" install på det överhuvudtaget eftersom det bl.a inte finns i startmenyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Nej, jag ska avinstallera båda BFV och BCV (ska ominsatllera). Men när jag gör det avinstalleras varken BFV eller BCV. Det går fortfarnade att få igång BFV och så. Det verkar inte vara nån "riktig" install på det överhuvudtaget eftersom det bl.a inte finns i startmenyn. hm du skulle ju kunna ta bort mappen fast då måste du in i regedit och ta bort allt som har med bfv att göra.... Du har testat ta bort och lägg till pogram om avinstalationen funkar där då? annars vet jag inte vad du ska göra .... BFS eller bfc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Ny mod med Sverige i! Punainen Sade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Ny mod med Sverige i! Punainen Sade OMG den där modellen ser inte kry ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 hmm, fortsätter med SH.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jag installerade BF:Vietnam nyss och det såg ganska bra ut.(jävligt bra rättare sagt) Sen kom jag på: Var Fan ÄR HUSEN!! Jag gick typ mot en svart skugga och hitta en genomskinlig trappa. Fan alla grejer av träd i spelet alla broar osv finns inte för mig.(träden finns dock) Måste man installera hela modpaket förutom de 2 översta(spelet och en annan grej)? Thanks på beforehand(svenelska) /razztheazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Ny mod med Sverige i! (:!!! Punainen Sade Hehe.... du måste va ny i de va? men ska inte klaga e inte bättre själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Är HomeFront bra? Funderar på att ladda ned det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Är HomeFront bra? Funderar på att ladda ned det... Det är dynga som ingen laddar ner eller spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 OMG! Är Forgotten Hope 1.7 GB? HORROR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Ja, det är enormt, och man behöver minst 1 gb RAM om inte datorn ska kolapsa när man laddar banorna osv i FH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jag installerade BF:Vietnam nyss och det såg ganska bra ut.(jävligt bra rättare sagt) Sen kom jag på: Var Fan ÄR HUSEN!! Jag gick typ mot en svart skugga och hitta en genomskinlig trappa. Fan alla grejer av träd i spelet alla broar osv finns inte för mig.(träden finns dock) Måste man installera hela modpaket förutom de 2 översta(spelet och en annan grej)? Thanks på beforehand(svenelska) /razztheazz nej man ska bara behöva instalera BFv och punkbuster... Testat med nya drivrutiner till typ grafikkortet o så?? @ pani jao den kolapsar väll inte direkt men det tar 1 timme att ladda banan och sedan hinner man spela 1 min sen e den banbyte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 BF2.se har intervjuvat Lars'an på DICE. Mycket bra intervju! http://www.bf2.se/page.php?id=61 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 OMG! ROFLMAO! http://www.silentheroes.se/forum/viewtopic.php?t=3211 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 OMG! ROFLMAO! http://www.silentheroes.se/forum/viewtopic.php?t=3211 Posted: Wed Oct 06 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts