Jump to content

Battlefield

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

När jag söker på Swe där uppe i server filtret hittade den inget.

Men nu vet jag varför jag har så mycket ping, min bror tankar som fan på sin dator.

Suck >_<

bara för det är svenska servrar behöver dom inte ha "swe" i namnet skriv "bredbandsbolaget" bra server med bra ping . eller refresha alla servrar på bf1942 och sotera dom i dom bästa ping servarna högst upp med minst 1 spelare så har du massa servrar o spela på :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

bara för det är svenska servrar behöver dom inte ha "swe" i namnet skriv "bredbandsbolaget" bra server med bra ping . eller refresha alla servrar på bf1942 och sotera dom i dom bästa ping servarna högst upp med minst 1 spelare så har du massa servrar o spela på :rolleyes:

Är det för BF :V den servern "Bredbandsbolaget" är?

Eller vet du nån svensk server för BF:V

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyfan vad arg jag blir! När jag ska avinstallera BFV och kommer till delen där man ska bocka för vilka BFV program (BFV itself, Battlecraft mm) man vill avinsatllera står det "0KB" vid dom. Och sen envisas den med att jag har det på enhet C och inte D. Och när jag väl avinstallerar det så är BFV iaf kvar efteråt! För det andra verkar det inte vara nån install på det överhuvudtaget då BFV inte finns i start menyn. :lol:

Kan nån hjälpa mig? <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor