Weener Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 När jag söker på Swe där uppe i server filtret hittade den inget. Men nu vet jag varför jag har så mycket ping, min bror tankar som fan på sin dator. Suck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Snygg parkering! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Nu får demot komma! Sitter och sparar till ett nytt kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 När jag söker på Swe där uppe i server filtret hittade den inget. Men nu vet jag varför jag har så mycket ping, min bror tankar som fan på sin dator. Suck bara för det är svenska servrar behöver dom inte ha "swe" i namnet skriv "bredbandsbolaget" bra server med bra ping . eller refresha alla servrar på bf1942 och sotera dom i dom bästa ping servarna högst upp med minst 1 spelare så har du massa servrar o spela på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Nu får demot komma! Sitter och sparar till ett nytt kort. Demot på BF2? Det var ju bara ett falskt ryckte. Istället fick vi det jag posta på föregående sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Demot på BF2? Det var ju bara ett falskt ryckte. Istället fick vi det jag posta på föregående sida. nej de kommer senare. men många rykten gick om att de skulle komma till julen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Demot på BF2? Det var ju bara ett falskt ryckte. Istället fick vi det jag posta på föregående sida. Nej, det kanske skulle komma runt nyår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 "Kanske", ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 "Kanske", ja. Man får hoppas att det kommer snart iallafall. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Nej, det kanske skulle komma runt nyår. vem har sagt det ?? dice har ju sagt februari (fralla sa januari men har för mig att det var februari) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Har ni sett den nya BF2 filmen? http://files.ea.com/downloads/eagames/offi...wsletter_hi.mov Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 bara för det är svenska servrar behöver dom inte ha "swe" i namnet skriv "bredbandsbolaget" bra server med bra ping . eller refresha alla servrar på bf1942 och sotera dom i dom bästa ping servarna högst upp med minst 1 spelare så har du massa servrar o spela på Är det för BF :V den servern "Bredbandsbolaget" är? Eller vet du nån svensk server för BF:V Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Är det för BF :V den servern "Bredbandsbolaget" är? Eller vet du nån svensk server för BF:V Bredbandsbolaget BFV #01 213.115.128.46:15567 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Wee, vill nån lira mot mig där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Vet nån när BF2 demot skulle komma, då? Längtar som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Vet nån när BF2 demot skulle komma, då? Längtar som fan! stog i någon intervju att de skulel komma februare (lr så var det januari) om dom skulle släppa ett demo... Skrev det lite längre upp också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Ok. Nu ska jag försöka fixa BFV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Deras servrar kommer nog bli fulla direkt när dom släpper demot så det gäller nog att vara snabb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Deras servrar kommer nog bli fulla direkt när dom släpper demot så det gäller nog att vara snabb Man gör egna servrar. Noob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Fyfan vad arg jag blir! När jag ska avinstallera BFV och kommer till delen där man ska bocka för vilka BFV program (BFV itself, Battlecraft mm) man vill avinsatllera står det "0KB" vid dom. Och sen envisas den med att jag har det på enhet C och inte D. Och när jag väl avinstallerar det så är BFV iaf kvar efteråt! För det andra verkar det inte vara nån install på det överhuvudtaget då BFV inte finns i start menyn. Kan nån hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts