MyStiC Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Interstate 76 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Interstate '82 ? Versioner: V 1.8 Christmas Edition Ladda ner: http://www.fileplanet.com/94881/0/section/...d-Interstate-82 Redigerad 17 december, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 I Battlefield Deluxe får man väl med: Battlefield och Road to Rome? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Tror det innehåller Battlefiled: 1942, Battlefield: Road to rome och Battlefield: Secret Weapons of WWII. Kolla upp på en spelsida eller dyl. för säkert svar (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 I Battlefield Deluxe får man väl med: Battlefield och Road to Rome? I Deluxe Edition så får man Battlefield 1942+Road to Rome+ 3 nya kartor(Coral Sea, Operation Aberdeen och Battle of Britain) och Karteditor. Fick det i födelsedags present förra året . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Bra då köper jag spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Danil89, detta säger jag som vän: Road to rome är rent av värdelöst och kartorna finns i de nya patcharna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Okej, nu har jag ominsallerat BF1942 också. Nu behöver jag bara ladda ned senaste patchen. Men ska jag ladda ned 1.6 istället för 1.61? Nån sa att nästan ingen server körde med 1.61... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Sorry för dubbelpost, men kan nån svara på ovanstående fråga så snabbt som möjligt? Jag vill kunna lira så snart som möjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Okej, nu har jag ominsallerat BF1942 också. Nu behöver jag bara ladda ned senaste patchen. Men ska jag ladda ned 1.6 istället för 1.61? Nån sa att nästan ingen server körde med 1.61... ladda ner 1.6 kolla om många spelar den om ingen gör de så instalera 1.61 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Nu har jag lirat Silent Heroes, fan vad grymt det va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 OK, men ni sa ju att road to rome var den bästa expansionen. Är det det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 OK, men ni sa ju att road to rome var den bästa expansionen. Är det det? Har inte spelat hela swoww men demot och jag har hela road to rome så jag säger att road to rome är bästa expansionen men inget man behöver... just nu är det 4 servrar som spelar road to rome med spelare i varav 1 ligger i turkiet och resten i amerika. Det är ca 7 spelare i varje server. Så jag skulle tippa att köpa Bf42 istället och då tanka massa mods tex Silentheroes, desert combat, forgottenhope m.m när man har tröttnat på vanliga bf42 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Haha den va skön Skulle vara kul om dom släppte en mod till bf42 eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Sekunden efter dog jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) Hjälp! Jag har laddat ner Patch 1.2 Full till BF: Vietnam så jag patchade från botten till det. Sen installerade jag PoE men det står "To Old Verision" Behöver jag den där säkrhetspatchen 1.21 då eller? Redigerad 23 december, 2004 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Hjälp! Jag har laddat ner Patch 1.2 Full till BF: Vietnam så jag patchade från botten till det. Sen installerade jag PoE men det står "To Old Verision" Behöver jag den där säkrhetspatchen 1.21 då eller? Du kan ju alltid tesra att ladda ner säkerhets patchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Det funkar fint nu. Förutom att det laggar online, eftersom jag har 200 i ping med 0.5 mbit bredband. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Det funkar fint nu. Förutom att det laggar online, eftersom jag har 200 i ping med 0.5 mbit bredband. Lira på svenne-servers eller norrbagge-servers då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts