guardian Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Alla, det låter som om det vore 2 miljoner banor, det är bara 3 stycken, och det finns max 1 eldkastare på varje bana, eller 2 iwo jima borde ju vara lättast att hitta ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 av vilken anledning ska man spela ett bf1942 mod till bfv? (om man inte bara äger bfv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 för att det är mycket bättre grafik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 för att det är mycket bättre grafik... "Mycket", jo tjena... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Haha! Grafiken är typ 5% bättre bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 drar upp tråden igen. Behöver hjälp med BF:V, får inte igång det på internet. det står att jag har en gammal version men när jag laddar hem en ny så funkar inte skiten.:S kan int enån göra en beskrvining hur man får igång det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag behöver också hjälp. När jags ska lira nåt av BF spelen äver nätet kommer det inte några servrar. Det spelar ingen roll vad jag gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 (redigerad) det är nått skumt. aja kan nån göra en liten guide. Redigerad 6 december, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag har funderat på att köpa Battlefield. Men vilken expansion ska man ha, vilken är bäst? Är Battlefield Deluxe bra? Det tänker jag nog köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag har funderat på att köpa Battlefield. Men vilken expansion ska man ha, vilken är bäst? Är Battlefield Deluxe bra? Det tänker jag nog köpa. Road to rome är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag har funderat på att köpa Battlefield. Men vilken expansion ska man ha, vilken är bäst? Är Battlefield Deluxe bra? Det tänker jag nog köpa. Det är knappt någon på internet som spelar expansionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Men kan nån hjälpa mig? (Läs längre upp) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 har du uppdaterat till 1.6 ? Du kanske typ sitter bakom någon brandvägg eller nått?? Det värkar ju lite konstigt... Men du kan alltid fråga på www.bfcentral.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Ja, jag har 1.6. Isf är det väl brandvägen som är probset.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Ja, jag har 1.6. Isf är det väl brandvägen som är probset.... Har du provat TASE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Was is das? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 (redigerad) the all seeing eye, tror jag iaf Sök efter det på google, du kommer att hitta det på 2 sek. Det är ett program likt gamespy. Använd det för att hitta servrar. Dessutom tror jag att det finns en nyare version än 1.6 (släpptes inte någon för inte så länge sen?) Redigerad 7 december, 2004 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 the all seeing eye, tror jag iaf Sök efter det på google, du kommer att hitta det på 2 sek. Det är ett program likt gamespy. Använd det för att hitta servrar. Dessutom tror jag att det finns en nyare version än 1.6 (släpptes inte någon för inte så länge sen?) Stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Stämmer Man brukar kalla det för ase och den nya verisionen av bf är 1.6b typ och det var(är?) inte så många servrar som kör den för att linux verisionen hade inte släppts. det släpptes typ igår eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 När släpps egentligen BF: Modern Combat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts