Gonarch Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 EA har släppt WWII modden till BF: nu. http://www.eagames.com/official/battlefiel....jsp?src=ww2mod tankar nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 tankar nu! jag tankar jag med . gubbarna verkar ju vara fulare nu än i 1942. men resten verkar vara sexigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 jag tankar jag med . gubbarna verkar ju vara fulare nu än i 1942. men resten verkar vara sexigare Ja, eldkastare, nya animationer och nytt ljud till thompson och några andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Är det en mod utvecklad av fans eller är det gjort av utvecklarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Är det en mod utvecklad av fans eller är det gjort av utvecklarna? Det är gjort av uvecklarna bakom BF vietnam, alltså DICE Canada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 hoppas nån gör omaha beach, fast med ett flygfält för tyskarna så att man kan attackera båtarna med en stuka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 hoppas nån gör omaha beach, fast med ett flygfält för tyskarna så att man kan attackera båtarna med en stuka Som i introt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 vart finns eldkastaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) vart finns eldkastaren? Kan man välja inte eldkastarn eller? Redigerad 21 augusti, 2004 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Kan man välja inte eldkastarn eller? tror det stog att man skulle hitta den ungefär som jetpacken på secret weapons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 vart finns eldkastaren? eldkastaren hittar du i bunkrar och hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 På banan Philipines eller vad den nu heter, så finns en eldkastare i U.S.A's bas, den vid flygplanen, i nåt av dom husen så finns den, och är cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 På banan Philipines eller vad den nu heter, så finns en eldkastare i U.S.A's bas, den vid flygplanen, i nåt av dom husen så finns den, och är cool ok. tack "råkade" ta den och flög till japan båten och det blev lite BBQ och alla japaner var inbjudna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 ok. tack "råkade" ta den och flög till japan båten och det blev lite BBQ och alla japaner var inbjudna Gjorde precis samma sak förut, slutade med 11/0 i skillz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Gjorde precis samma sak förut, slutade med 11/0 i skillz vet du om de finns på nån annan bana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 vet du om de finns på nån annan bana? Har sett en massa oskyldiga noobs springa runt och fritera sina kompisar, men jag vet inte vart dom fick tag på dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Har sett en massa oskyldiga noobs springa runt och fritera sina kompisar, men jag vet inte vart dom fick tag på dem äsch. den är ju cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) flamethrower finns på alla banor i bunkrar och hus... nyss när jag spelade hände nått skumt, jag gjorde kamikaze på en gubbe och då blev det såhär: Redigerad 21 augusti, 2004 av Gonarch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 flamethrower finns på alla banor i bunkrar och hus... Alla, det låter som om det vore 2 miljoner banor, det är bara 3 stycken, och det finns max 1 eldkastare på varje bana, eller 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) aa jag vet, 1. iwo jima 2. wake island 3. invasion of the philippines ska jag förklara vad de handlar om också? Redigerad 21 augusti, 2004 av Gonarch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts