Jump to content

Battlefield

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vart man kan den tanka skulle vara mycket bra att veta. ;)

Vill ha svar ASAP!

EDIT: Finns det några flygplan i SH? :D Har för mig att det inte är så. :D Skulle va grymt att få flyga en Saab JAS 39-Gripen och peppre norrmänen. :ph34r:

Det är bara det att när du väl sett och reagerat på norrmännen, så skulle de redan vara 500 meter bakom dig...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett tag sen jag frågade vilken patch man skulle tanka och om man kunde få en länk till den. ;) Kan jag få svaret nu då? :D

EDIT: Är det patchen som kallas "Latest Server Version"? Tankade den, innehåller ju samma filer som SH 0.35. Vad sak man göra med dom?

(Ja, ja är väl lite n00b :ph34r: ).

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett tag sen jag frågade vilken patch man skulle tanka och om man kunde få en länk till den. :rolleyes: Kan jag få svaret nu då? :shifty:

EDIT: Är det patchen som kallas "Latest Server Version"? Tankade den, innehåller ju samma filer som SH 0.35. Vad sak man göra med dom?

(Ja, ja är väl lite n00b :) ).

Men snälla!

Säger ordet server någonting för dig?

*Letar i ca 2 sekunder*

SilentHeroes 0.35 Client Package - Full Release

Titta, där var den...

Här kan du få en direktlänk också: http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/bf194...TALSOFTWARE.exe

Och btw, på fredag släpps en ny version.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har lånat Battlefield 1942 av en kompis och installerat det. Men när jag skulle köra en bana så laggade det som tusan! Då provade jag att sänka nästan allt i video-options från high till low, men det laggar fortfarande ibland. Någon som vet vad felet är? Jag har en ganska ny dator med bra grafikkortsom jag tycker borde klara av BF 1942. Det kanske har med RAM-minnet att göra? ( Jag har 512 mb.) Eller finns det någon patch?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har lånat Battlefield 1942 av en kompis och installerat det. Men när jag skulle köra en bana så laggade det som tusan! Då provade jag att sänka nästan allt i video-options från high till low, men det laggar fortfarande ibland. Någon som vet vad felet är? Jag har en ganska ny dator med bra grafikkortsom jag tycker borde klara av BF 1942. Det kanske har med RAM-minnet att göra? ( Jag har 512 mb.) Eller finns det någon patch?

kanske dålig conect med servern?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor