guardian Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Ja, ladda hem SH förut. Skulle kolla upp alla banor, vapen, fordon mm på en "ensam" server, men jag vänta i 5 min på att det skulle ladda klart. Behövs det nån patch eller nåt? Har BFV42 1.6. Det är väl det som krävs? du måste ha senaste patchen. mitt krachade när jag försökte ladda innan det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 (redigerad) Vart man kan den tanka skulle vara mycket bra att veta. Vill ha svar ASAP! EDIT: Finns det några flygplan i SH? Har för mig att det inte är så. Skulle va grymt att få flyga en Saab JAS 39-Gripen och peppre norrmänen. Redigerad 17 augusti, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 (redigerad) Det finns inga flygplan till SH. Varför? Jo, SH_Dev gillar inte att man flyger över kartan på 5sekunder... För er som gillar BF så kan jag ju rekommendera BFSajten.com En sida (nuvarande forum) där du kan prata om BF/BFV/BF2 och moddar/expansions! http://www.bfsajten.com Redigerad 17 augusti, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Vart man kan den tanka skulle vara mycket bra att veta. Vill ha svar ASAP! EDIT: Finns det några flygplan i SH? Har för mig att det inte är så. Skulle va grymt att få flyga en Saab JAS 39-Gripen och peppre norrmänen. Det är bara det att när du väl sett och reagerat på norrmännen, så skulle de redan vara 500 meter bakom dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Aja, men var är patchen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 (redigerad) Ett tag sen jag frågade vilken patch man skulle tanka och om man kunde få en länk till den. Kan jag få svaret nu då? EDIT: Är det patchen som kallas "Latest Server Version"? Tankade den, innehåller ju samma filer som SH 0.35. Vad sak man göra med dom? (Ja, ja är väl lite n00b ). Redigerad 18 augusti, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Ett tag sen jag frågade vilken patch man skulle tanka och om man kunde få en länk till den. Kan jag få svaret nu då? EDIT: Är det patchen som kallas "Latest Server Version"? Tankade den, innehåller ju samma filer som SH 0.35. Vad sak man göra med dom? (Ja, ja är väl lite n00b ). Men snälla! Säger ordet server någonting för dig? *Letar i ca 2 sekunder* SilentHeroes 0.35 Client Package - Full Release Titta, där var den... Här kan du få en direktlänk också: http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/bf194...TALSOFTWARE.exe Och btw, på fredag släpps en ny version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Men jag blir så jävla förrvirad. Verkar ju som det finns två verisioner av SH. Tankade min från BFcentral http://www.bfcentral.se/?s=fa_show&id=2183 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Men jag blir så jävla förrvirad. Verkar ju som det finns två verisioner av SH. Tankade min från BFcentral http://www.bfcentral.se/?s=fa_show&id=2183 jo, den äldre och den nya även en server patch finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Finns ju flera versioner av SH eftersom att dom uppdaterar den? Server och klient förklaring: Klient: Klienten är till för den som ska spela Server: Server är till för dom som ska starta en SH server. Kortfattat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 nån som gillar interstate 1982?? så jävla ownage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 nån som gillar interstate 1982?? så jävla ownage det knäcker ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 SH funkar fortfarande inte för mig. Förresten så verkar det inte gå att lira online överhuvudtaget! Det kommer inte upp några servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Jag har lånat Battlefield 1942 av en kompis och installerat det. Men när jag skulle köra en bana så laggade det som tusan! Då provade jag att sänka nästan allt i video-options från high till low, men det laggar fortfarande ibland. Någon som vet vad felet är? Jag har en ganska ny dator med bra grafikkortsom jag tycker borde klara av BF 1942. Det kanske har med RAM-minnet att göra? ( Jag har 512 mb.) Eller finns det någon patch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Har du modem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Nix! Bredband. Men jag körde ju inte på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Lol! inte undra på. (:!!! CPU'n måste ju hålla reda på alla botar bla, bla, bla... Testa och kör på nätet så går det bättre! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 SH funkar fortfarande inte för mig. Förresten så verkar det inte gå att lira online överhuvudtaget! Det kommer inte upp några servrar. (:!!! Det går inte att söka på SH-servrar ingame, använd ASE (The All-seeing-eye) istället så går det bättre (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 EA har släppt WWII modden till BF: nu. http://www.eagames.com/official/battlefiel....jsp?src=ww2mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Jag har lånat Battlefield 1942 av en kompis och installerat det. Men när jag skulle köra en bana så laggade det som tusan! Då provade jag att sänka nästan allt i video-options från high till low, men det laggar fortfarande ibland. Någon som vet vad felet är? Jag har en ganska ny dator med bra grafikkortsom jag tycker borde klara av BF 1942. Det kanske har med RAM-minnet att göra? ( Jag har 512 mb.) Eller finns det någon patch? kanske dålig conect med servern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts