Jump to content

Battlefield

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

JAG BEHÖVER HJÄLP! Både BF1942 och BFVietnam klyddar! På BFvietnam står det när man ska joina en server Invaild CD-key men jag har riktigt BFV asså köpt i affären. Och BF1942 är konstigt det går inte att spela online ialla fall har inte testat singelplayer och med botar. Det ser ut så här (bilderna) varför gör det de? det funka bra innan ;):lol:

Edit : BF1942 funkar heller inte med bots/singelplayer

post-23-1091474435_thumb.jpg

Redigerad av Fighter-2004
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAG BEHÖVER HJÄLP! Både BF1942 och BFVietnam klyddar! På BFvietnam står det när man ska joina en server Invaild CD-key men jag har riktigt BFV asså köpt i affären. Och BF1942 är konstigt det går inte att spela online ialla fall har inte testat singelplayer och med botar. Det ser ut så här (bilderna) varför gör det de? det funka bra innan ;):lol:

BFV: kolla efter en mapp som heter nått med eareg i bfv mappen... där ska man kunna skriva in en cd-key

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BFv: Installera om

BF1942: Grafikkortsproblem, dåliga drivrutiner?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, båda spelen fungerade innan.

Men något har ju blivit fel, eller hur?

Om du säger att något har blivit fel, och jag försöker komma på lösningar på problemen, vad spelar det då för roll om det har funkat innan?

tror han menar att han typ spelade en vecka sen rörde han inte spelen och sne börja han att spela så funka det inte... Fast de kan ju hänta ändå...

Så fighter gör som zyber säger. Du kan ju iaf testa de de e ju inte som om att hela värdengår under?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. testa med att uppdatera drivrutiner, man måste ha ganska nya för bfv (har jag hört).

2. ang. cdkey, skriv in den igen som någon annan så, går inte det så lämna tillbaka den och be om att få en ny. Eller installera om..

3. till andra som brukar repa skivor, gör kopior och/eller "trolla" så att man inte behöver använda cd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...