Panimala Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 http://67.18.37.14/19/132/emo/banana.gifDC har slutats utvecklas, DC har slutats utvecklas! http://67.18.37.14/19/132/emo/banana.gif http://www.bfcentral.se/?s=news_show&id=1297 Haha, Hatar dc..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 (redigerad) JAG BEHÖVER HJÄLP! Både BF1942 och BFVietnam klyddar! På BFvietnam står det när man ska joina en server Invaild CD-key men jag har riktigt BFV asså köpt i affären. Och BF1942 är konstigt det går inte att spela online ialla fall har inte testat singelplayer och med botar. Det ser ut så här (bilderna) varför gör det de? det funka bra innan Edit : BF1942 funkar heller inte med bots/singelplayer Redigerad 2 augusti, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 JAG BEHÖVER HJÄLP! Både BF1942 och BFVietnam klyddar! På BFvietnam står det när man ska joina en server Invaild CD-key men jag har riktigt BFV asså köpt i affären. Och BF1942 är konstigt det går inte att spela online ialla fall har inte testat singelplayer och med botar. Det ser ut så här (bilderna) varför gör det de? det funka bra innan Edit : BF1942 funkar heller inte med bots/singelplayer BFV: kolla efter en mapp som heter nått med eareg i bfv mappen... där ska man kunna skriva in en cd-key Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 JAG BEHÖVER HJÄLP! Både BF1942 och BFVietnam klyddar! På BFvietnam står det när man ska joina en server Invaild CD-key men jag har riktigt BFV asså köpt i affären. Och BF1942 är konstigt det går inte att spela online ialla fall har inte testat singelplayer och med botar. Det ser ut så här (bilderna) varför gör det de? det funka bra innan Edit : BF1942 funkar heller inte med bots/singelplayer BFv: Installera om BF1942: Grafikkortsproblem, dåliga drivrutiner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 BFv: Installera om BF1942: Grafikkortsproblem, dåliga drivrutiner? nej men det funka bra innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 nej men det funka bra innan Vad funka bra innan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Vad funka bra innan? både två spelen Gonarch : Har lagt in cd-keyn där ska testa senare.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Du kan ju ha en repa på skivan så att det muppar sig.. Jag har nu mitt 3:de BF1942 p.g.a. repor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 både två spelen Ja, båda spelen fungerade innan. Men något har ju blivit fel, eller hur? Om du säger att något har blivit fel, och jag försöker komma på lösningar på problemen, vad spelar det då för roll om det har funkat innan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Ja, båda spelen fungerade innan. Men något har ju blivit fel, eller hur? Om du säger att något har blivit fel, och jag försöker komma på lösningar på problemen, vad spelar det då för roll om det har funkat innan? tror han menar att han typ spelade en vecka sen rörde han inte spelen och sne börja han att spela så funka det inte... Fast de kan ju hänta ändå... Så fighter gör som zyber säger. Du kan ju iaf testa de de e ju inte som om att hela värdengår under? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 1. testa med att uppdatera drivrutiner, man måste ha ganska nya för bfv (har jag hört). 2. ang. cdkey, skriv in den igen som någon annan så, går inte det så lämna tillbaka den och be om att få en ny. Eller installera om.. 3. till andra som brukar repa skivor, gör kopior och/eller "trolla" så att man inte behöver använda cd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Så är Battlefield vienamn nåt och ha eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Så är Battlefield vienamn nåt och ha eller? Nej... Vänta tills moddarna börjar komma, då kan det vara värt att köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Det funkar nu gjorde don Gonrach sa och då funka BFV på internet och BF1942 funkade efter jag startade om datorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 ehhhhhh Dc e inte alls död http://dc.bfcentral.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 ehhhhhh Dc e inte alls död http://dc.bfcentral.se/ Nej man kan spela det men det kommer inga met patcher... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 ehhhhhh Dc e inte alls död http://dc.bfcentral.se/ DC är död? Swedish please.. DC har lagts ner, men det kommer en inofficiell patch snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 SilentHeroes verkar häftigt. Är det kul? Kollade på deras hemsida, står om en bana som heter Aberdeen. Aberdeen ligger ju i Skottland och inte i Norge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 SilentHeroes verkar häftigt. Är det kul? Kollade på deras hemsida, står om en bana som heter Aberdeen. Aberdeen ligger ju i Skottland och inte i Norge! det är jätte roligt och Aberdeen är täckt av snö nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Ja, ladda hem SH förut. Skulle kolla upp alla banor, vapen, fordon mm på en "ensam" server, men jag vänta i 5 min på att det skulle ladda klart. Behövs det nån patch eller nåt? Har BFV42 1.6. Det är väl det som krävs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts