Gurgel Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 jag tycker att man borde sprängas i bitar om en granat exploderar precis bredvid en, som på VietCong... Om man får napalm på sig borde man börja brinna och långsamt förlora hälsa... Nytt vapen: Spjut Men det skulle vara grymt o gömma sig nära en flod och attackera soldater på båtar... Nytt fordon: Cross... De har ju gjort en mod med en cross, varför kunde de inte släppa den till 1.1? Det borde finnas hälsa och ammunition på alla transporthelikoptrar... e har dice gjort en mod med en cross? dom håller väll inte på med någon cross mod. de måste vara nån annan. Dice brukar inte göra moddar men dom gör ju ww2 modden nu. OCh med dom banerna jag älskar så mycker (Hatar dom!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 (redigerad) e har dice gjort en mod med en cross? dom håller väll inte på med någon cross mod. de måste vara nån annan. Dice brukar inte göra moddar men dom gör ju ww2 modden nu. OCh med dom banerna jag älskar så mycker (Hatar dom!) jo de har gjort en mod som heter dice city väl? eller den kanske inte har släppts än? Men iallafall, den modden har bland annat en ny bil, en båt och en cross... Isåfall kan de väl släppa crossen till nästa patch! Den där WW2 modden ska bara ändra de japanska banorna eftersom de finns så mycket växter o träd där... kolla här: Cross Redigerad 31 juli, 2004 av Gonarch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 KAn någon säga om Battlefield Vietnam e värdt att köpa innnan klockan 6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 ja!! den är SKITBRA!!! men det beror på hur bra din dator är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 ja!! den är SKITBRA!!! men det beror på hur bra din dator är... Jo min data räcker ok då ska jag väll gå och köpa de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 jo de har gjort en mod som heter dice city väl? eller den kanske inte har släppts än? Men iallafall, den modden har bland annat en ny bil, en båt och en cross... Isåfall kan de väl släppa crossen till nästa patch! Den där WW2 modden ska bara ändra de japanska banorna eftersom de finns så mycket växter o träd där... kolla här: Cross nej dice har inte gjort dice city. Det e bara namnet som heter dice city. De va typ tänkt som en lite vice city mod först typ men de blev nån blandning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Nu har man ju BFV det var rätt kul men jag har bara testat single player än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Nu har man ju BFV det var rätt kul men jag har bara testat single player än så länge. har du laddat ner 1.1 patchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 (redigerad) Nej det har jag inte. men jag ska. Edit: När jag installerade 1.1 så funkade inte spelet så jag fick installera om hela bfv : Redigerad 1 augusti, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 http://67.18.37.14/19/132/emo/banana.gifDC har slutats utvecklas, DC har slutats utvecklas! http://67.18.37.14/19/132/emo/banana.gif http://www.bfcentral.se/?s=news_show&id=1297 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 http://67.18.37.14/19/132/emo/banana.gifDC har slutats utvecklas, DC har slutats utvecklas! http://67.18.37.14/19/132/emo/banana.gif http://www.bfcentral.se/?s=news_show&id=1297 vi vet... vi vet... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 (redigerad) Stor nyhet! Jag är fullständligt såld på BF.V Nej men, tråkigt att de lägger ner Redigerad 2 augusti, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Snyft, Desert Combat läggs ner :'( Kolla här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Snyft, Desert Combat läggs ner :'( Kolla här Du är lite efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 är crossen till BFV? vilken ersätter den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Woopsi :"> Såg inte ovanför mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 (redigerad) är crossen till BFV? vilken ersätter den? det finns ingen cross till bfv... Hur använder man kanonerna på bfv? Asså någon begär artilleri och sen går man till en kanon och högerklickar, då kommer en ruta fram med två gula streck.. vart ska man placera de?!!! Redigerad 2 augusti, 2004 av Gonarch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 det finns ingen cross till bfv... Hur använder man kanonerna på bfv? Asså någon begär artilleri och sen går man till en kanon och högerklickar, då kommer en ruta fram med två gula streck.. vart ska man placera de?!!! går de göra på BFV? med kikaren säger man inte "Artillery needed!" Där säger man "Enemy spotted!" Dessutom finns det inte så många artillery kannoner heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 ja det går att gör men den funkar inte så bra. Har för mig att på bf42 så när man sa det så hade den redan siktat in sig med rätt höjd o så eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 (redigerad) går de göra på BFV? med kikaren säger man inte "Artillery needed!" Där säger man "Enemy spotted!" Dessutom finns det inte så många artillery kannoner heller om man tar fram kikaren och klickar, då säger man "Charlie Spotted", sen står det "you called for artillery" och resten vet du... Och det finns skitmånga artilleri kanoner på de flesta banorna... Redigerad 2 augusti, 2004 av Gonarch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts