Ceone Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Är det nån som spelar Battlegroup 1942(mod till BF1942)? nepp gillar bara Frogotten hope haru testat de?? realistic mod också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 nepp gillar bara Frogotten hope haru testat de?? realistic mod också. har du testat bg42 då? jävla marmeladbäver på tub som man inte alls så ofta kan köpa på skotska affärer i istanbul för att dom kräks av att simma 6969 timmar i stäck hehehehehehehehehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 *REPORTED* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 *REPORTED* Sorry, jag var hög i blodsockret, och då brukar jag bli muppig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 vad heter låten i BF V där dom sjunger Girl, you really got me going..... ? och arstisten är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 vad heter låten i BF V där dom sjunger Girl, you really got me going..... ? och arstisten är? Har du bfv? Kolla på playlist där du väljer den isf, då står det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 oj... men där står ju inte artisten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 (redigerad) oj... men där står ju inte artisten! Men sök bara efter låtens namn om du vill hitta låten på *HOST*"det"*HOST* sättet Redigerad 16 juli, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Men sök bara efter artisten om du vill hitta låten på *HOST*"det"*HOST* sättet Hur ska han kunna söka efter artisten om han inte ver vilken artisten är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Hur ska han kunna söka efter artisten om han inte ver vilken artisten är? doh, menade låtnamnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Orginal- låten är av The Kinks. Men verisionen i BFV är va Led Zeppelin tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 nepp gillar bara Frogotten hope haru testat de?? realistic mod också. FH suger, BG42 är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 spelar typ bara bf1942(org.) och desert combat. Till de andra finns knappt servrar. Vet att FH brukar ha ett par servrar (vilket räcker) men jag är för lat för att ladda ner 1gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 lirar bara bf1942 nu DH börjar bli tråkigt. varför vet ja inte ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Har också börjat lira orginalet mer och mer. Men jag lirar också IS82. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Om ni e på samma server som mig, så hör ni garanterat: (kanske inte helt rätt) If you want some boddyyyyyy too looovvve dooont u need some booddy loove... Nej men har lagt bfv på is just nu, får se om jag kommer igång till nya patchen... Nu är det väll FH, IS och BFP som man håller igång mig i... -- Ett tips för er som gillar BF/BFV, www.bfsajten.com är en sida som bara handlar om bf och bfv + deras moddisar -- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 nu har ju bfv 1.1 kommit ut, vad tycker ni om den? behöver nått förbättras igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidusover Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 nu har ju bfv 1.1 kommit ut, vad tycker ni om den? behöver nått förbättras igen? Ja, man borde flyga upp i luften ifall man ligger på en granat som man gjorde i dom tidigare versionerna. Nu så händer de inge :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 jag tycker att man borde sprängas i bitar om en granat exploderar precis bredvid en, som på VietCong... Om man får napalm på sig borde man börja brinna och långsamt förlora hälsa... Nytt vapen: Spjut Men det skulle vara grymt o gömma sig nära en flod och attackera soldater på båtar... Nytt fordon: Cross... De har ju gjort en mod med en cross, varför kunde de inte släppa den till 1.1? Det borde finnas hälsa och ammunition på alla transporthelikoptrar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Om man får napalm på sig borde man börja brinna och långsamt förlora hälsa... Eh, du dör "ganska" snabbt om du blir bombad med napalm... Nytt vapen: Spjut Men det skulle vara grymt o gömma sig nära en flod och attackera soldater på båtar... Jag tror någon har sett Apocalypse Now Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts