Panimala Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 BF: Vietnam släpps 18 mars vi vet,vi vet kan inte vänta mer nu..måste ta fassans hagel,spring ut i skogen,och skjuta ner folk så jag får in Vietnamkänslan™(så att jag kan står ut lite till ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 (redigerad) vi vet,vi vet kan inte vänta mer nu..måste ta fassans hagel,spring ut i skogen,och skjuta ner folk så jag får in Vietnamkänslan™(så att jag kan står ut lite till ) Pani? menar du allvar? Vänta på mig isf () hörni tänk om dom fixar dc till BFV . Sitta i en littlebird och skuta från den . Å fy fan . MEn de lär ju va så roligt att sitta typ i en jeep o skuta! Redigerad 6 mars, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 hörni täck om dom fixar dc till BFV . Sitta i en littlebird och skuta från den . Å fy fan . MEn de lär ju va så roligt att sitta typ i en jeep o skuta! Kom du på nu att det finns sånna mod-möjligheter till bf:v? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Kom du på nu att det finns sånna mod-möjligheter till bf:v? va? nej. MEn kom o tänka på det bara. Asså kom o tänka på att de gick o skuta från fordon. Men tänlt på de ett tag nu . O SH också fy faaaaan. MEn skulle sh fixa till BFV ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 va? nej. MEn kom o tänka på det bara. Asså kom o tänka på att de gick o skuta från fordon. Men tänlt på de ett tag nu . O SH också fy faaaaan. MEn skulle sh fixa till BFV ? dom gör det (troligen) annars stämmer jag ihjäl dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 SPELET KOMM INTE 18MARS! spelet kommer 25mars kolla på alla hemsidor som säljer spel där står det 2004-03-25 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 (redigerad) SPELET KOMM INTE 18MARS! spelet kommer 25mars kolla på alla hemsidor som säljer spel där står det 2004-03-25 men dom har inte hunnit ändra det,fatta http://sverige.ea.com/products.view.asp?id=193 här är sidan får EA sverige och vad står det för releasedatum? Edit: Redigerad 6 mars, 2004 av Luger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 dom gör det (troligen) annars stämmer jag ihjäl dom Ja vet inte om dom gör de. JAg fråga ´BHD. DOm ba nja vi får se. @ Fighter-2004 Kolla på game 18 mars. OCh som sagt dom har nog inte hunnit uppdatera dom flesta andra sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Kan någon svara på detta snabbt? Enligt webbhallen får man BF v 15 mars. Kan det vara sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Det är ju i USA och alla dom länderna i sverige är det 18.de man får vänta till...(o-_-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Men WTF! Skit i när det kommer! Jag lär ju köpa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Men WTF! Skit i när det kommer! Jag lär ju köpa det! det spelar roll när det kommer? skulle du inte bry dig om det blev försenat och kom ut 4 juni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 det spelar roll när det kommer? skulle du inte bry dig om det blev försenat och kom ut 4 juni? Inte särskilt troligt, med tanke på att spelet är i GOLD-stadium nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 ladda ner EOD det är lite Vietnam Fast vapena är fattiga! Eller så e det jag som inte har ställt in grafik inställningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Inte särskilt troligt, med tanke på att spelet är i GOLD-stadium nu alltså,det var bara ett exempel och nu är det ju bara 9 dar tills det kommer ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 BF: VIetnam kommer äga Längtar mig död Ska finnas coola fällor med, tex stora trädstockar som rammlar ner på fienden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 bfv verkar bli grymt. har inte varit så stort fan av det vanliga men detta verkar bli grymt. Hoppas bara att vapnena inte är lika mesiga som på 1942. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 (redigerad) bfv verkar bli grymt. har inte varit så stort fan av det vanliga men detta verkar bli grymt. Hoppas bara att vapnena inte är lika mesiga som på 1942. AK-47 M16 och många fler! Battlefield vietnam hemsidan Redigerad 9 mars, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 haha kolla dena filmen SÅ J*VLA grym! Musiken e också ball! BF film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 haha kolla dena filmen SÅ J*VLA grym! Musiken e också ball! BF film är du efter eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts