Panimala Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 asså du tror att felet e xp eller vadå? a ja har xp o de funkar utmärkt. Du har köpt de va? @Luger ladda ner bfservermanager där kan du fixa grav. rätt kul faktist japp,det är det på stunt-servern ibland =P kan du ge länk? HÄR är våran lilla stunt-film förresten,det är jag som flyger b17! "Pilot:[iLS]Panimala Good job!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 asså du tror att felet e xp eller vadå? a ja har xp o de funkar utmärkt. Du har köpt de va? @Luger ladda ner bfservermanager där kan du fixa grav. rätt kul faktist Har ju en ganska tidig version av XP.. .. Japp de e köpt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 HÄR är våran lilla stunt-film förresten,det är jag som flyger b17! "Pilot:[iLS]Panimala Good job!" kan inte ladda för kan typ inte joina. Ja e medlem på dc.org o de e samma sida så gurgel finns där o de går inte o forgotta passwordet så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Här är stuntfilm 2 jag är kryppskytten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 kan inte ladda för kan typ inte joina. Ja e medlem på dc.org o de e samma sida så gurgel finns där o de går inte o forgotta passwordet så men joina www.bf42.com,sen ta nåt "påhittat" namn eller mail det borde funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 men joina www.bf42.com,sen ta nåt "påhittat" namn eller mail det borde funka. fixat nu ska kolla på filmerna nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 japp,det är det på stunt-servern ibland =P kan du ge länk? in på msn så kan ja skicka bfsm. du stunt saken vem ere som gör den? ba undra om de finns en hemsida eller nått. få haru kollat på stunt-crew. Dom har rätt grymma banort o sånt. skulle vara kul om man har sånna til den modden vi har . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 in på msn så kan ja skicka bfsm. du stunt saken vem ere som gör den? ba undra om de finns en hemsida eller nått. få haru kollat på stunt-crew. Dom har rätt grymma banort o sånt. skulle vara kul om man har sånna til den modden vi har . hittar inga banor på den skit-sidan. vad menar du med stunt-saken? moden? jag har inte en aning visst är jag bra i filmerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Tryck på battlefield så fåre fram lite bilder. Tex denna e en rätt grym http://www.kobbenet.be/stuntcrew/battlefieldscreenshot22.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Gurgel: Vad är det för mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 (redigerad) Gurgel: Vad är det för mod? GURGEL DONT TELL HIM!!! ( ) det är en stunt-mod!! Du borde kanske börja med stunts?? Stunt-MODEN joina nams också Pass:smacktard Redigerad 29 februari, 2004 av Luger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 GURGEL DONT TELL HIM!!! ( ) ???? skulle gärna vilja ha den men får ingen kontact i deras forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 (redigerad) skit i det,universiums bästa stunt-map kommer idag,Stuntvilla 3 INGEN ANNAN FORUTOM JAG OCH GURGEL SOM VÅGAR STUNTA?? Redigerad 1 mars, 2004 av Luger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 När jag installerar den stunt modden, så är det ny meny och ny musik osv, men när jag ska joina nån stunt server, så står det ett "?" före, och när jag joinar står det "Could not connect to server", det betyder atlså att moddeninte är installerad, fasten jag har installerat den, och när jag starta i singleplayer, är det exakt som vanliga Battlefield Hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 När jag installerar den stunt modden, så är det ny meny och ny musik osv, men när jag ska joina nån stunt server, så står det ett "?" före, och när jag joinar står det "Could not connect to server", det betyder atlså att moddeninte är installerad, fasten jag har installerat den, och när jag starta i singleplayer, är det exakt som vanliga Battlefield Hjälp då ska du ta bort skräpet,och installera igen!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Kolla dessa två grymma filmer! http://www.eagames.com/official/battlefiel...m/us/videos.jsp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Kolla dessa två grymma filmer! http://www.eagames.com/official/battlefiel...m/us/videos.jsp dom har ju alla sett,dom är gamla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 BF: Vietnam släpps 18 mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 (redigerad) BF: Vietnam släpps 18 mars Nä, 16 mars. Edit: Eller menar du i Sverige? Redigerad 6 mars, 2004 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Nä, 16 mars. Edit: Eller menar du i Sverige? Han mena nog i sverige. MEn de e gammalt. Asså datumet . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts