Ceone Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Nu behöver jag FET hjälp.. Intstallerade nyss patch 1.6.. Men när jag ska starta en Local server så stängs spelet ner.. :'( Det låter ingenting eller nått sånt utan det bara stängs ner.. vad ska jag göra!? :'( vilken skiva har du?? testa med att byta skiva.. har funkar för mig ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Eller så har han crackat. btw så har jag instalölerat om windows, så nu kommer inte jag att kunna updatera, måste installera om bf då det kommer ny patch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Kan man inte patcha upp till en nyare windowsversion eller nått!?. Eller om det finns en XP patch till BF.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Jag har bestält BF:Vietnam kommer direkt hem i bredlådan på relasedagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Inget som har nått tips på vad jag kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Installera om Battlefield, det brukar stängas ner ibland om man har tex 1.6 och försöker joina en 1.5 server, då stängs det ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Föresten, jag spelade DC nyss Shit vilken bugg jag var med om, hela skeppet bara försvann, men jag sprang på en osyling båt liksom, men gubben trodde antaglen att han ramlade för han vrålade och fladdrade med armarna, sen kom båten tillbaka och då¨fladdrade han med armarna och vrålade som fan, alla undrade nog vad jag sysslade med Har e ett screen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Men jag försöker starta en egen LAN server.. Jag har inte testa att starta ett singelplayer game än.. Tror inte att det funkar.. Blir så förbannad när saker inte funkar som dom ska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Kolla in den här bilden jag tog (så J*vla snygg!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Hoppas att det kommer en DC- mod till BF: Vietnam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 kan nån ge nån enkel guide hur man sänker grav? jag skulle bli glad då , jag rockar på stunts!! Förresten, jag hoppas att det kommer ww2 moddar till bf vietnam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 HÄR är en skön stunt-mod förresten,joina gärna nams(en stuntserver) som är uppe ibland och lösenordet är...smacktard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Hoppas att det kommer en DC- mod till BF: Vietnam! Alltså, BF Vietnam är väl en mod? (vissa väljer att kalla det expansion pack eller liknande...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 LOL !! Nej, Battlefield Vietnam är ett helt nytt spel dom kommer ut nu i mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Alltså, BF Vietnam är väl en mod? (vissa väljer att kalla det expansion pack eller liknande...) japp som hogger säjer fast de e eod som e en vietnam mod till BF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Fortfarande ingen som har nån idé om vad jag kan göra för att få mitt BF å fungera..?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 HÄR är en skön stunt-mod förresten,joina gärna nams(en stuntserver) som är uppe ibland och lösenordet är...smacktard funkar inte o connecta. @ Shit_kid instalera om typ ända som jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Jag tror att problemet sitter i XP..=/.. Hade samma fel förrut med några program.. Spelar ingen roll hur många gånger jag installerar om.. Funkar ändå inte.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 jag har gjort ett par bf-filmer med några från www.bf42.com,om ni är snälla kan jag länka till dom sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Jag tror att problemet sitter i XP..=/.. Hade samma fel förrut med några program.. Spelar ingen roll hur många gånger jag installerar om.. Funkar ändå inte.. :'( asså du tror att felet e xp eller vadå? a ja har xp o de funkar utmärkt. Du har köpt de va? @Luger ladda ner bfservermanager där kan du fixa grav. rätt kul faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts