Panimala Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 den tyska helikoptern finns i den nya sw-banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 zyber:jag knäcker dig som fan på glassgubbe servern Yeah, right Känns som att du blandade ihop något där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Yeah, right Känns som att du blandade ihop något där... kommer du inte ihåg?? när jag mötte er första gången så knävkte jag!jag kom först!!! Du är ägd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 kommer du inte ihåg?? när jag mötte er första gången så knävkte jag!jag kom först!!! Du är ägd Jaja, första gången ja. Den räknas ju inte, vi lekte ju bara då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 MEn någon som vet varför ja får data diffrent from server? ja har ju 1.6 o allt. MEn skulle de inte vara 2 banor med i den? för ja hittar bara en bana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 MEn någon som vet varför ja får data diffrent from server? ja har ju 1.6 o allt. MEn skulle de inte vara 2 banor med i den? för ja hittar bara en bana. Att du får data different from server kanske beror på att servern fortfarande kör 1.5? En bana är till vanliga bf, den andra är till secret weapons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 (redigerad) Att du får data different from server kanske beror på att servern fortfarande kör 1.5? En bana är till vanliga bf, den andra är till secret weapons. k va dåligt att den e till sw aja men server kör 1.6 ja vet de. lr asså de stog de på servern. men den funka inte så ja testa en anan också men ingen funka. Redigerad 1 februari, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 k va dåligt att den e till sw aja men server kör 1.6 ja vet de. lr asså de stog de på servern. men den funka inte så ja testa en anan också men ingen funka. kanske prova installera om? och sista ordet zyber:du lekte inte du köede fan dit bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 vad ska man använda för program när man gör moddar till battlefield? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 den tyska helikoptern finns i den nya sw-banan vilken bana e sw?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 vilken bana e sw?? Den nya ökenbanan är till sw. Luger: Nej, fatta! Det gjorde jag inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 aha oj! tänkte att sw var en bana sw= sercrets weapons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 (redigerad) Hjälp! När jag skulle installera patchen så stog det ERROR av nån andlening,och nu när jag ska starta utan att ha patchat så står det "Could not Fingerprint" Vad ska jag göra? :'( Klarar mig inte utan Desert Combat / Battlefield Såhär ser det ut när jag ska installa Redigerad 4 februari, 2004 av Hoggert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 Hjälp! När jag skulle installera patchen så stog det ERROR av nån andlening,och nu när jag ska starta utan att ha patchat så står det "Could not Fingerprint" Vad ska jag göra? :'( Klarar mig inte utan Desert Combat / Battlefield Såhär ser det ut när jag ska installa ominstalera . Typ ända settet. Gjorde de igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Om man laddar hem DC och instalerar det ersätter det typ alla original filer så att man måste instalera om det sedan(man kan ju göra back-ups iochför sej) men e det så eller kan man välja att köra antingen BF eller DC? P.S.Den här borde bli pinnad för BF e så mycket bättre än CS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Om man laddar hem DC och instalerar det ersätter det typ alla original filer så att man måste instalera om det sedan(man kan ju göra back-ups iochför sej) men e det så eller kan man välja att köra antingen BF eller DC? P.S.Den här borde bli pinnad för BF e så mycket bättre än CS! NEj de ersättr ingenting. Den lägger sig i BF/mods/desertcombat O sen när du e inne i spelet går du in på costome games (typ) o där finns DC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Nån som vet hur man får igång SH.. Vi testade att installera det i skolan men sen när vi väl fick igång det och startade en bana så var det inte texturer på nått alls.. Hur buggigt som hällst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Nån som vet hur man får igång SH.. Vi testade att installera det i skolan men sen när vi väl fick igång det och startade en bana så var det inte texturer på nått alls.. Hur buggigt som hällst.. Kolla satt de ligger rätt o ni har väll patchat upp allt? BF till 1.6 o Sh till 0.33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Man vill väl inte att bf-tråden dör... nån som kört EOD ver 3? inge speciellt ,eller jo lite nya ljud och saker men inte något mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Nu behöver jag FET hjälp.. Intstallerade nyss patch 1.6.. Men när jag ska starta en Local server så stängs spelet ner.. :'( Det låter ingenting eller nått sånt utan det bara stängs ner.. vad ska jag göra!? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts