Defcon Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 Menar ni "Desert combat" föressten? Det funkade inte för mig när jag hade instalerat det, det var gamla vanliga bfd abra ja DC är desert combat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 Men hur funkar det? Jag instalerade det, klickade på Desert combat iconen sedan startades det. Men det visade sig vara gamla vanliga BFD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 Först säg BF hälst . asså har du laddat ner fulla verisionen?? satt du bara inte laddat ner nogon patch?? och kolla satt du lagt den rätt. inte i pogram files om du inte istalerat BF där. o testa o starta vanliga BF o sen klickaru på costom games o väljer desert combat där. annars vet jag ej vad som e felet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 man kan ju inte välja "Custom games" i BFD, eller? Kollade runt lite, men hittade inget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 man kan ju inte välja "Custom games" i BFD, eller? Kollade runt lite, men hittade inget... Jodå, det går! Men jag tror inte det fanns i första versionen (1.0) av BF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 Har installerat BF1942 och uppdateringen här ikväll Ska försöka få ner Desert Combat imorrn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 ok TobbeH, men om man inte har en köpt kopia av bfd, kan man ändå tanka hem bfd updaten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 ok TobbeH, men om man inte har en köpt kopia av bfd, kan man ändå tanka hem bfd updaten? köp det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Jag har DC på en PCG-DVD men när jag ska lägga den i BF1942 på C så står det nåt om att mappen inte hittades! vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Tog bort BF1942 och Desert Combat, inge kul när man inte kan köra över internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Tog bort BF1942 och Desert Combat, inge kul när man inte kan köra över internet Varför kan du inte det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Varför kan du inte det då? behövs en cd-key... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 vart ska man lägga dc filerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 vart ska man lägga dc filerna? C:\Program\EA GAMES\Battlefield 1942\mods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 har ni testat den nya modden?? gradprix. den e skit kul!!! Hemsidan ladda den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 har ni testat den nya modden?? gradprix. den e skit kul!!! Hemsidan ladda den fan va sugigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 sugit . de e fan skit kuuuuuuuuuuuuuuul!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 den moden såg dålig ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 den e rolig o bra men dom borde satsat lite mer på snyggheterna o sånt innan. o F1 bilen skulle vara lite längre för den e typ ihopptryckt. dom borde gör nån racer mod. däre finns typ båt F1 bil(såndär annan) o (va fan heter det) kommer ej på vad det heter. men typ mini bilar med motorer. kommer ej på vad det heter nu men hoppas ni fattar. och kanske nåre saker till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts