Jump to content

Battlefield

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

ja hatar dig lilla tk:are.  :P  .

Blev jjädrigt irreterad ska du veta!! va sniper o sen döda du mig sen va de en annan som va de ;) .

@ guardian    ;P

hihi..hehehahahaha!!!!11 ;P

när jag får ett fint,stabilt,ofrånkomligt tillfälle att DÖDA någon man sett tidigare

så kan dock inte Mr.Krima (den helvetiske tk:aren) motstå detta ;P

min tk lista

[makaron]Gurgel

(stavning)[T.SH]Zarkow ( ;P;P !!!!!)

[gb.co]Zyber

"the Mr.Krima is still searching" ^_^

guardian:bilderna är..AAAAAAAAAAAAAARRGGHH!!!!!!!!!!!!!1111111111111 ;P

(tänk er nån som bara gallskriker RAKT UT) (w00t)

Redigerad av Luger
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men lite sunt förnuft får man väll ha, dom är nog inte dumma 7åringar (inget dummt mot 7åringar) som inte fattar att dom kan vänta i 5minuter på ett plan då en persoin av dom 10 personerna som står där och väntar, han cirkulerar i lufen, åker till deras bas, fösöker bomba, KABOOM! rakt in i ett träd. jaha, då stod det bara 300 - 9, hjärtat börjar dunka, dom får ett plan, åker INTE till en flag, utan bara letar efter frags! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hihi..hehehahahaha!!!!11 :o

när jag får ett fint,stabilt,ofrånkomligt tillfälle att DÖDA någon man sett tidigare

så kan dock inte Mr.Krima (den helvetiske tk:aren) motstå detta ;P

min tk lista

[makaron]Gurgel

(stavning)[T.SH]Zarkow ( :(;) !!!!!)

[gb.co]Zyber

"the Mr.Krima is still searching" ^_^

guardian:bilderna är..AAAAAAAAAAAAAARRGGHH!!!!!!!!!!!!!1111111111111 (w00t)

(tänk er nån som bara gallskriker RAKT UT) (w00t)

*** vad jag hatar när du håller på! :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

m de e den. Men inte spelat på ett tag. Tröttnade. MEn gjorde en kul sak igår. Körde dune buggy (lr hur de stavas) o så hör jag ett plan trycker på F11 så ere en frogfoot efter mig ( iraqs minigunplan typ) så ser ja att han släpper 2 bomber ja ba aaaaaaaaaaaa fast då svänger jag åt sidan o ja klarar mig. DE e inte så snyggt men de va roligt. Han trorde typ att ja va odödlig. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag körde wake idag, också bombade jag amerkas baser(med AchiWal eller vad dom heter), vid en bas, så kommer och släpper mina infernaliska bomber. BOOM! Ser att jag tog han, sen kommer det en liten idiot i ett stridsplan och försker bomba, bomder kommer i vattnet, och han kör rakt in i min vinge så att hans plan sprängs, jag överlevde. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag körde wake idag, också bombade jag amerkas baser(med AchiWal eller vad dom heter), vid en bas, så kommer och släpper mina infernaliska bomber. BOOM! Ser att jag tog han, sen kommer det en liten idiot i ett stridsplan och försker bomba, bomder kommer i vattnet, och han kör rakt in i min vinge så att hans plan sprängs, jag överlevde. :P

hhahahahahaha lol tur.

har också gjort typ så men på heli. Båda körde hel som man inte kunde flyga i så att han va över trycckte pp gasen flög upp i hans bak satt hans heli kom upponer. O han hade gasen i då o åkte rätt ner i marken :lol: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor