the-copy Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 smart lösning! *inte* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Luger itne alls en bra lösning... Om man tk:ar tillbaka är man ju lika sugig som dom! Fast ja märker itne så många Tk:ers när ja spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 bara ett altenativ,själv campar man lite när man vill få tag i nåt speciellt INTE ALLTID,TA INTE MIG FÖR EN N00B Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Men jag hatar dom som inte kan flyga heli men dom tar dom igen och kraschar direkt så e man tvungen o väntra igen o då kanske dom får den igen osv . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Men jag hatar dom som inte kan flyga heli men dom tar dom igen och kraschar direkt så e man tvungen o väntra igen o då kanske dom får den igen osv . speciellt i sh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 kolla på det här! bilder från battlefield: vietnam!! måste bara köpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 (redigerad) speciellt i sh ja hatar dig lilla tk:are. . Blev jjädrigt irreterad ska du veta!! va sniper o sen döda du mig sen va de en annan som va de . @ guardian Redigerad 22 januari, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 (redigerad) ja hatar dig lilla tk:are. . Blev jjädrigt irreterad ska du veta!! va sniper o sen döda du mig sen va de en annan som va de . @ guardian hihi..hehehahahaha!!!!11 när jag får ett fint,stabilt,ofrånkomligt tillfälle att DÖDA någon man sett tidigare så kan dock inte Mr.Krima (den helvetiske tk:aren) motstå detta min tk lista [makaron]Gurgel (stavning)[T.SH]Zarkow ( !!!!!) [gb.co]Zyber "the Mr.Krima is still searching" guardian:bilderna är..AAAAAAAAAAAAAARRGGHH!!!!!!!!!!!!!1111111111111 (tänk er nån som bara gallskriker RAKT UT) Redigerad 22 januari, 2004 av Luger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Vadå? Var inte ni också n00bs en gång i tiden? Dom lär sig ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 men lite sunt förnuft får man väll ha, dom är nog inte dumma 7åringar (inget dummt mot 7åringar) som inte fattar att dom kan vänta i 5minuter på ett plan då en persoin av dom 10 personerna som står där och väntar, han cirkulerar i lufen, åker till deras bas, fösöker bomba, KABOOM! rakt in i ett träd. jaha, då stod det bara 300 - 9, hjärtat börjar dunka, dom får ett plan, åker INTE till en flag, utan bara letar efter frags! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 hihi..hehehahahaha!!!!11 när jag får ett fint,stabilt,ofrånkomligt tillfälle att DÖDA någon man sett tidigare så kan dock inte Mr.Krima (den helvetiske tk:aren) motstå detta min tk lista [makaron]Gurgel (stavning)[T.SH]Zarkow ( !!!!!) [gb.co]Zyber "the Mr.Krima is still searching" guardian:bilderna är..AAAAAAAAAAAAAARRGGHH!!!!!!!!!!!!!1111111111111 (tänk er nån som bara gallskriker RAKT UT) *** vad jag hatar när du håller på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 *** vad jag hatar när du håller på! det är skit-sällan jag tkar och det finns sällan nån server utan admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 tycker bf e ett mycke bra spel. särskilt battle of brittian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 ja håller på att ladda ner en mod "The Galactic Conquest" Verkar askul men här är iaf hemsidan http://www.galactic-conquest.net/index.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 ja håller på att ladda ner en mod "The Galactic Conquest" Verkar askul men här är iaf hemsidan http://www.galactic-conquest.net/index.php Ja, Galactic Conquest är rätt kul... Bara så du vet, snipern är skiteffektiv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 m de e den. Men inte spelat på ett tag. Tröttnade. MEn gjorde en kul sak igår. Körde dune buggy (lr hur de stavas) o så hör jag ett plan trycker på F11 så ere en frogfoot efter mig ( iraqs minigunplan typ) så ser ja att han släpper 2 bomber ja ba aaaaaaaaaaaa fast då svänger jag åt sidan o ja klarar mig. DE e inte så snyggt men de va roligt. Han trorde typ att ja va odödlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Jag körde wake idag, också bombade jag amerkas baser(med AchiWal eller vad dom heter), vid en bas, så kommer och släpper mina infernaliska bomber. BOOM! Ser att jag tog han, sen kommer det en liten idiot i ett stridsplan och försker bomba, bomder kommer i vattnet, och han kör rakt in i min vinge så att hans plan sprängs, jag överlevde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Jag körde wake idag, också bombade jag amerkas baser(med AchiWal eller vad dom heter), vid en bas, så kommer och släpper mina infernaliska bomber. BOOM! Ser att jag tog han, sen kommer det en liten idiot i ett stridsplan och försker bomba, bomder kommer i vattnet, och han kör rakt in i min vinge så att hans plan sprängs, jag överlevde. hhahahahahaha lol tur. har också gjort typ så men på heli. Båda körde hel som man inte kunde flyga i så att han va över trycckte pp gasen flög upp i hans bak satt hans heli kom upponer. O han hade gasen i då o åkte rätt ner i marken . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 /me laddar hem DC (bilder är inte fakad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 /me laddar hem DC (bilder är inte fakad) Ehm ? 10426 kb/s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts