Gurgel Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Nu har jag laddat ner DC 0.5 och 0.6 på typ 30 min. NU e de bara o instalera o köra igen . O hopapra att de inte laggar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 asså jag har problem med alla moddar jag laddar ner utom desert combat och silent heroes. när jag försöker spela en annan mod så avslutas spelet när en bana laddas. inga fel meddelanden eller något sånt. vad är fel? tacksam för svar. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 (redigerad) Tyvär* har den nya versionen av sh kommit, den dåliga** modden är nu i version 3.2 och går att ladda ner här http://ftp.fragzone.se/?s=&p=spel/bf1942/Mods/silentheroes *=det är så jävla skönt! äntligen!! **=über-bra Redigerad 19 januari, 2004 av Luger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Sh nya patch e skit skön. Norges röster e skönare än sveriges nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 installera om moden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Snackar dom svenska i Silent Heros eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Snackar dom svenska i Silent Heros eller? e va tror du?? De e sverige mot norge ju. @ Luger installera om moden va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 e va tror du?? De e sverige mot norge ju. @ Luger installera om moden va??? he*vete vad coolt. jag laddade ner en sh som dom bara hade bytt namn på axis och allied till sweden och norway. sen var det kväll. inget mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Kolla vilket fordon som finns med i Battlefield: Vietnam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Kolla vilket fordon som finns med i Battlefield: Vietnam! c lt! eu moppe! (liknande i allafall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 c lt! eu moppe! (liknande i allafall) klart en EU-moppe,det ser väll vem som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Kolla vilket fordon som finns med i Battlefield: Vietnam! Modd skaparna tror jag blir lite glada när dom har en sånnt. Om den nu har bra efeekter. Tex om man svänger lutaer de. De finns nog många moddar som skulle vilja ha en motorcykel. De borde finnas ett racer modd . ME motorcykel bil f1 flyg m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Modd skaparna tror jag blir lite glada när dom har en sånnt. Om den nu har bra efeekter. Tex om man svänger lutaer de. De finns nog många moddar som skulle vilja ha en motorcykel. De borde finnas ett racer modd . ME motorcykel bil f1 flyg m.m hoppas moppen kan säga TUUT TUUT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 jippiiiii!!! silent hieroes är klart!!!! ska spela hela dagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 c lt! eu moppe! (liknande i allafall) tycker det liknar en vespa mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 jippiiiii!!! silent hieroes är klart!!!! ska spela hela dagen! Silent Heroes är inte alls klart! Det var en vanlig patch! det är fortfarande bara 0.32 Men shit vad länge jag satt och väntade på patchen, satt och väntade på att den skulle släppas sen kl. 6 samma dag. Jag satt dock inte bara och tröck på F5 i 6 timmar, jag snackade på irc och med klanen på teamspeak också. Vi var typ helt säkra på att den skulle bli försenad, men sen släpptes den, 23:59 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Silent Heroes är inte alls klart! Det var en vanlig patch! det är fortfarande bara 0.32 Men shit vad länge jag satt och väntade på patchen, satt och väntade på att den skulle släppas sen kl. 6 samma dag. Jag satt dock inte bara och tröck på F5 i 6 timmar, jag snackade på irc och med klanen på teamspeak också. Vi var typ helt säkra på att den skulle bli försenad, men sen släpptes den, 23:59 tror du fick de om bakfoten (lr va man säjer) Han mena att han har laddat klart v 32 . MEn de e så jävla härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 det som e lite dåligt är doch ljudet på vapnen typ alla vapen har samma ljud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 gah! Jag blir galen på dessa n00bs som står och campar vid flygfältet! JAG SKULLE KUNNA DÖ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 gah! Jag blir galen på dessa n00bs som står och campar vid flygfältet! JAG SKULLE KUNNA DÖ! tk dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts