guardian Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 ååå... fan vad jag längtar till battlefield vietnam! det är det spelet jag längtar mest till. utöver det så längtar jag till halo 2. när kommer vietnam ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Går rykten om januari ( ) eller april Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Går rykten om januari ( ) eller april Battlefied Vietnam kommer ut : 25mars 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Hoho, fick min joystick igår ! Otroligt skönt att flyga flygplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 (redigerad) Battlefied Vietnam kommer ut : 25mars 2004 okej tack, måste köpa!!! Edit: inte 25! då fyller min syrra år så då kan inte den dagen bli den sämsta detta år. Redigerad 17 januari, 2004 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 (redigerad) har ni sett in-game bilderna på vietnam? så vackra :'( och alla nya mods då?? :'( :'( Redigerad 18 januari, 2004 av Luger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Vad menar du med alla nya mods?? O föresten någon som vet var man kan få tag i BF musiken?? i typ mp3 format eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Vad menar du med alla nya mods?? O föresten någon som vet var man kan få tag i BF musiken?? i typ mp3 format eller nått. menar alla nya mods till bf:v Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 ja ... jag undrar vad som behöves för att splea Battlefield online! någon som vet skriv gärna ... /Marcus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 ja ... jag undrar vad som behöves för att splea Battlefield online! någon som vet skriv gärna ... /Marcus Battlefield och en internetuppkoppling (självklart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 (redigerad) ja ... jag undrar vad som behöves för att splea Battlefield online! någon som vet skriv gärna ... /Marcus battlefield:1942 modem eller bredband en dator en skärm ett tangentbord en mus och så klart en gamingdryck Redigerad 19 januari, 2004 av Luger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 en data Dator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Dator!!! jag skrev ju det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 behöves ingen patch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 behöves ingen patch? Nej. Men det kanske blir lite svårt att hitta en server som kör 1.0 Patcha till nyaste (1.5) så kan du typ köra på alla bf-servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 jag skrev ju det Nej du skrev data Men big Deal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 sitter här och söker efetr DC 5 och 6 på min data samtigt som jag laddar ner dom. JAg råkade ta borde DC . Men big deal. 23 % av 6 och 10 av 5. Började nyss . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 kan någon länka till en Bf 1.5 patch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 kan någon länka till en Bf 1.5 patch??? Men det finns ju på varende bf-sida som finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Men det finns ju på varende bf-sida som finns! <--------länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts