the-copy Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Gör en DC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Kan ni inte sätta upp en nästa vecka åzzå? Har ju ej en bra data denna veckan så.. kan ej lira bf.. vill inte missa allt de roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Kan ni inte sätta upp en nästa vecka åzzå? Har ju ej en bra data denna veckan så.. kan ej lira bf.. vill inte missa allt de roliga åzzå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 åzzå? Han bor hos sin mamma nu. Hon har ingen bra dator där. @Plutten(allee) Men kan du inte spela på din skoldata då?? Tycker också ska sätta upp den här veckan eller näste med en DC server . LR sh eller någon anna rolig modd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 NEJ! Nu kör vi orginal ,ahr just köpt det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Lite stressigt att köra på vardagar för mig... (Mycket läxor + att jag står för min klans server (Glassgubbe-kompaniet)) Sätter upp servern i helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 kör det ej genom gamespy.......starta spelat vanligt och gå in på multiplayer och klicka dig fram......(har du köpt BF då?) nej,en kompis *fixade* det åt mig (:!!! men kan de ha så stor betylse..men varför ska jag inte köra genom gamespy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 nu ska jag tipsa om en kung kul mod : empires man får bygga husen och fordonen själv!!! kung alltså!! http://www.bf42.com/images/news/1137/1.jpg http://www.bf42.com/images/news/1137/2.jpg http://www.bf42.com/images/news/1137/3.jpg det är svin kul men det är inte så många som spelar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Cooooooooolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Ballt! Laddar hem det nu, en bättre länk: ftp://ftp.bfcentral.se/moddar/EmpiresSetup100.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 vilket jävla helvete!! spelet stänger bara av sig när jag ska spela på en server! inga fel meddelanden eller nått. bara ibland när det kommer upp en skylt där det står om nån fel rapport till microsoft. jävla skräp!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 det är svin kul men det är inte så många som spelar det. DE e inte alls svinkul!! JAg kan inte bygga nått de händer ej nått. Va ska man göra? om de funkar e de skit kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Du ska hoppa in i pansarvangen från början, gå till position 2, högerklicka, välj byggnad med den blåa musen, välj vart byggnaden ska vara med korset, refinery ska vara först, och den ska vara på det rykade hålet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Du ska hoppa in i pansarvangen från början, gå till position 2, högerklicka, välj byggnad med den blåa musen, välj vart byggnaden ska vara med korset, refinery ska vara först, och den ska vara på det rykade hålet! de e de som inte funakr. Den bygger inget . aja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 de e de som inte funakr. Den bygger inget . aja samma problem här,får väll lira fh istället då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 samma problem här,får väll lira fh istället då o I går så när ja skulle joina enn server på empires så blev de fel på BF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Vill nån Lira? Hör av er på MSN FalukorvAB@hotmail.com Har nån testat nya DC?`0,6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 o I går så när ja skulle joina enn server på empires så blev de fel på BF hoppas det blir fixat! när jag kör så stängs det bara av,utan felmeddelande eller nåt sånt skit CRAP gör en ny gtasajten-server på orginal bf så klart vill ha coral sea,kursk och berlin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Battlefield Vietnam ÄR SKIT COOLT !!! Man kan frakta fordon med helikoptrarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Battlefield Vietnam ÄR SKIT COOLT !!! Man kan frakta fordon med helikoptrarna! Hur vet du att det är skitcoolt? Har du spelat det? Nä, precis. Du tror att det kommer bli skitcoolt, vilket jag också gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts