Zyber Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Hörni, skulle vi kunna köra matchen liiite senare? Typ halv 4 ikväll? Om vi kör nu kommer det nämligen lagga rätt mycket för er... Men vid halv 4 kommer det förmodligen inte lagga ett dugg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Hörni, skulle vi kunna köra matchen liiite senare? Typ halv 4 ikväll? Om vi kör nu kommer det nämligen lagga rätt mycket för er... Men vid halv 4 kommer det förmodligen inte lagga ett dugg! varför kommer det lagga nu men inte då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 varför kommer det lagga nu men inte då? För att jag är ute och letar lite i buskarna nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 För att jag är ute och letar lite i buskarna nu okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 (BC) FerkurZ! heter jag... fast vi får se om ja kommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 (redigerad) Ok, klockan är halv 4. Om ca 2 minuter borde servern vara uppe. IP och namn finns på förra sidan i tråden. Edit: Är det ingen som kommer nu eller? Redigerad 11 januari, 2004 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Servern är uppe ! Connecta till 213.113.103.25 nu ! Passet är shark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 hjälp mig snälla!kan inte spela multiplayer på BF...kör de genom gamespy..o när man ska spela multi så när man trycker på banorna så står de nåt med "wrong version,do you want to update?"jag har version 1,5..hjälp mig snälla jag vill inget hällre en att kunna spela multi.. :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 (redigerad) kör det ej genom gamespy.......starta spelat vanligt och gå in på multiplayer och klicka dig fram......(har du köpt BF då?) Redigerad 11 januari, 2004 av Noxzist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Jag hittade en mapp som det stod BF på i en buske, så jag kan inte updatera (men jag kan köra DC) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 har u köpa BF då? annars kan man ladda ner 1.5 patchen (hur det stavas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Det här var ju en bra match... (not) Vid ett tillfälle var vi fyra inne, och då räknar jag med mig. Och det var bara ett litet tag som vi var så "många". Vart tog alla vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 undrar ja me i slutet . Men vi hade de kul . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Skapa en CD så kommer jag in, jag försökte komma in med jag mste patcha, men jag hade kopierat över en battlefild mapp på ett lan, så den hittade ingen "installation" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Hur var matchen !? Har vart i sälen så jag har inte kunnat vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Okej..ja ska försöka vara med nästa gång då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 (redigerad) hur länge va servern uppe? eller existerar den än? vad heter servern exakt ? /das Luger Redigerad 12 januari, 2004 av Luger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Nu vill jag spela ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 hur länge va servern uppe? eller existerar den än? vad heter servern exakt ? /das Luger vet ej huir länge den va uppe när vi spelade men jag o zyber va iaf sist . O servern hette typ gtasajten bara tror ja. Joina annars me ip:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 vet ej huir länge den va uppe när vi spelade men jag o zyber va iaf sist . O servern hette typ gtasajten bara tror ja. Joina annars me ip:n gör en ny server vill också va med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts