Karatemorfar Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Funkar inte! Kan ingen creata en server ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Jag kan spela nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 När banan laddar på en mod(vilken som helst)så avslutas spelet direkt och jag kastas till skrivbordet. vet nån vad man ska göra? (jag har redan installerat om spelet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Kolla satt du har instalerat modaran rätt. Dom kan typ krascha hela spelet. o e de köpt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Säg till mig när ni ska lira så sätter jag upp en server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Säg till mig när ni ska lira så sätter jag upp en server. Jag kan spela nu ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 ja kan oxå spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 vet nån när patch 1.6 kommer ut?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Jag kan spela nu ... Ni får komma överens om en tid när alla kan spela... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 INTE NU! Jag sitter inte vid min "rikiga" dator. Detta är en skittrög compaq Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 NUNNUNUN Sätt upp server snälla zyber.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Men...säg ett datu mtid server passoword och maps... oj va svårt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 (redigerad) Vi säger så här: Jag sätter upp en server kl. 13:00 imorgon (söndag) Namn: Någonting med GTAsajten i namnet IP: 213.113.103.25 (Om det inte byts, jag har dynamiskt IP) Port: 14567 Lösenord: shark Edit: Ska vi köra någon mod eller vanliga bf? Redigerad 10 januari, 2004 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 sure Vanliga BF... ta typ 2-3 replays på varje map så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Ok, vi kör lite variation på banorna så alla får som dom vill Btw, det vore bra om ni använda samma nick som ni har på forumet så vi känner igen er... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Jag heter krukan, bara så at ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Synd att vi inte kan lira ikväll, Jag måste bort imorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Jag kan spela ikväll, och imorrn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Körde lite Silent Heroes, gick rätt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Körde lite Silent Heroes, gick rätt bra ja e med! jag heter kamikaze pilot eller mr.krima zyber;vill också va glassgubbe :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts