Gurgel Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Jag vill vara med!!!! Men inte Berlin/Stalingrad om Ferkurz är med för då är det omöjligt,han är för bra på närstrid Nä,Wake eller El Alamein,Gazala eller något sånt Håller med till 100%!!! fast stalinggrad tycker jag e ganska rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Kan någon creata någon dag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 det kan väl ske idag? när någon som kan creata en server läser detta, skapa den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 det kan väl ske idag? när någon som kan creata en server läser detta, skapa den! Jag är med idag ! Men kan inte creata Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Jag är med idag ! Men kan inte creata inte jag heller det kan väl ske idag? när någon som kan creata en server läser detta, skapa den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Jag kan också vara med idag, men jag kan inte heller creata. :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Vi är 3 st än så länge ! Hoppas någon läser att vi behöver en hostare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Vi är 3 st än så länge ! Hoppas någon läser att vi behöver en hostare japp vi får hoppas att nån som kan kommer! och änn en gång: det kan väl ske idag? när någon som kan creata en server läser detta, skapa den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Den där jävla joysticken kommer ju aldrig !!!! Hata röda dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 (redigerad) Jag kan inte heller creata! Men wtf! Jag creatar jag då, så får alla som hittade sitt bf i buskarna joina (dvs crackat) Joina 217.208.79.*** Går säkert inte, vet inte om jag har öppnat rätt port, men jag provar väl Redigerad 6 januari, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Jag kan inte heller creata! Men wtf! Jag creatar jag då, så får alla som hittade sitt bf i buskarna joina (dvs crackat) Joina 217.208.79.66 Går säkert inte, vet inte om jag har öppnat rätt port, men jag provar väl Jag kan inte joina iaf ! Hittar ingen server i Battlefield eller i ASE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Jag tröttnade också på att köra ensam, prova creata en du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Jag tröttnade också på att köra ensam, prova creata en du Jag har en D-LINK så jag tror inte jag kan ! Jag har inte kunnat creata till cs förut så det lär väl inte gå till bf ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 öppna port 14567 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 öppna port 14567 Gå in på msn ... Spam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 mm, nu har jag gort det OnT: Jag tycker att battlefield 1942 är skitkul, och jag skulle vilja att någon creatade, om dom kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 (redigerad) Hoggert Jag vill vara med!!!! Men inte Berlin/Stalingrad om Ferkurz är med för då är det omöjligt,han är för bra på närstrid Nä,Wake eller El Alamein,Gazala eller något sånt Haha...då ska du få se nu då har lärt mig ganska bra med flyg plan och sånt nu ska du se men det är väll inge svårt å göra en server? Redigerad 7 januari, 2004 av Ferkurz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 problemet är att man har brandvägg, eller crackat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Jag kan creata, om det funkar ! Har öppnat portar ! 81.227.241.181 om 3 min 81.227.241.181 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Har fixat lite, vet inte om det funkar, men prova, har den igång i 7min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts