Karatemorfar Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Inte jag heller, men jag är bra .... Vi kan väl ha en turnering ? Hoppas jag får den där jävla joysticken imorn ! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Tunering?! Man får skrapa ihp ett litet team på typ 1-4 pers som vill lira ? (:!!! Fan va schysst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Isf är jag med, om jag får tid. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 lr kanske en 2on2 tunering med bara folk från Gtsajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Jag skulle kunna vara host isf, det är jag åt SH-klanen jag är med i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 okej...låter bra ...fastom det är 2on2 blir det väll lättast med stalingrad/Berlin ? *Hoppas* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 okej...låter bra ...fastom det är 2on2 blir det väll lättast med stalingrad/Berlin ? *Hoppas* Hatar dom banorna. Kan man inte köra lostvillage eller basrah egde (stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 (redigerad) jag kan vara med!! jag har dom här tilläggen: road to rome, secret weapons, desert combat och silent heroes. ' ni kan väl göra en fast server så man kan spela när man vill? Redigerad 1 januari, 2004 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 (redigerad) Kom inte och säg att vi spelar en turnering med någon äklig mod? Det ska vara orginal Battlefield Om någon kan creata så är det ett + så tar vi varierande banor ! Wake och El Alamaine måste vara med ... Någon som är med och spela eller ? Jag kan tänka mig att spela nu ! Redigerad 1 januari, 2004 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Jag kanske kan vara me o spela om jag har tid eller orkar . För just nu orkar jag inte tror jag. De beror på vad vi kör för bana,mod o så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Jag tycker vi kör vanliga BF ingen mod ! Blir smidigast så! Jag kan spela när som helst ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Jag tycker vi kör vanliga BF ingen mod ! Blir smidigast så! Jag kan spela när som helst ... ja det kan vi göra men nån måste göra servern också. gärna en som är fast som inte försvinner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Kan någon creata eller ? Skriv här då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Zyber tror ja kunde vara server? lr har ja fel...? Stads Barnorna är så jäkla kul... fast dom andra går väll oxå an... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Zyber tror ja kunde vara server? lr har ja fel...? Stads Barnorna är så jäkla kul... fast dom andra går väll oxå an... Jag hatar berlin så ni bara vet!! . De e fan den tråkigaste banan som finns tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 ok...hehe vill bara säga att ja ligger på 283 platsen i världen på BF av 10 000 pers som den kollar av... de ni http://bfstats.no-ip.com/intro.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 men kan man spela mp om spelet är bränt?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 men kan man spela mp om spelet är bränt?! NEJ!!!!! :"> Köp bf istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 NEJ!!!!!:"> Köp bf istället... just det! man ska köpa ett sådant fint spel som battlefield 1942 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Jag vill vara med!!!! Men inte Berlin/Stalingrad om Ferkurz är med för då är det omöjligt,han är för bra på närstrid Nä,Wake eller El Alamein,Gazala eller något sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts