Add3 Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 En liten fråga bara.. :"> Är ''BattleField 1942'' spelen som Medal of honor ungefär? och kör man landstigningen i Normandi i nått av alla Bf spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 En liten fråga bara..:"> Är ''BattleField 1942'' spelen som Medal of honor ungefär? och kör man landstigningen i Normandi i nått av alla Bf spelen? finns en omaha bana men BF är gjort för multiplayer och har ingen story man kör bara 2lag mot varandra med bilar,strv:s,apc:s,plan etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 jaha.. Tack då vet jag! imorrn blir det BF.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 SH släpptes för mindre än 2min sen ftp://ftp.bfcentral.se/moddar/Silentheroe...TALSOFTWARE.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Det här kanske är en dum fråga, men finns det något demo på BF (förutom BF WW2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Det här kanske är en dum fråga, men finns det något demo på BF (förutom BF WW2) Ja det finns ett till orginalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 (redigerad) var hittar man den då? Redigerad 20 december, 2003 av gtavc_fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Här, men nästa gång du ska ha nåt så kan du ju prova att söka efter det först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 (redigerad) tack GTA3 freak f*n vad lååååång tid det tar... 8 tim 49 min återstår!!! (har inte bredband) finns det inte med i nån pc gamer eller liknande? Redigerad 20 december, 2003 av gtavc_fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 (redigerad) tack GTA3 freak f*n vad lååååång tid det tar... 8 tim 49 min återstår!!! (har inte bredband) finns det inte med i nån pc gamer eller liknande? LOLLOLOLOLOLOOOLOLO!! vad tyckte ni om silent heroes grabbar? Redigerad 20 december, 2003 av Terminator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 ägande men imorse kunde ja inte köra allt hackade när man mötte en fiende. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 kan man köra mp när spelt är brännt? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 (redigerad) * oj då * Redigerad 30 december, 2003 av bobb0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 jag fick bf i julklapp riktigt roligt, men jag jag har cod också så man märker skillnaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 fy vad jag blir less på luft värns kanonerna. så fort det blir en luft strid så skjuter dom ner mig hela tiden och inte hjälper det att bomba eller skjuta på dom för då skjuter dom ner en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 kan ingen göra en gtasajten server där bara dom som är medlem på gtasajten får spela.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 GTAsajts klaner överhuvudtaget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 vi kan väl starta en bf klan som heter gatasajtens klan och har betäckningen -=GC=- det tycker jag i alla fall dom som vill får vara med. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 vi kan väl starta en bf klan som heter gatasajtens klan och har betäckningen -=GC=- det tycker jag i alla fall dom som vill får vara med. (:!!! Orka vara med i två klaner. (Dom flesta har nog redan en, till någon utav moddarna iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Orka vara med i två klaner. (:!!! (Dom flesta har nog redan en, till någon utav moddarna iaf) jag har ingen klan... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts