Jacker Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 (redigerad) Detta är den officella Battlefield tråden där vi snackar om Battlefield 1942 + expansioner, Battlefield Vietnam, Battlefield 2 och Battlefield: Modern Combat. Även allt snack om moddar tas här! Själv gillar jag BF för den stora friheten. Att kunna välja mellan att springa runt som infantersit eller ta nåt fordon och fragga motståndare är en oslagbar känsla! Personligen tycker jag nog bäst om Stilla Havs banorna i BF1942 och USA mot VC banorna i BFV. Och BF2 ska man ju inte prata om... Jag lovar att det kommer bli en dundersuccé! Redigerad 9 april, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 jag gillar Kharkov, OMG och Bocage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Jag gillar nog El Alamein bäst! Omaha Beach var så dåligt designad. Stranden var ju mycket större än så där! Och vadå att det var berg på sidorna?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Gillar ohama beach som Axis, wake islands som allied Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Jag gillar också StillaHavs banorna, Bocage, El Alamein Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Coral sea och Berlin är nog mina favoriter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Coral sea har inte jag kört eller sett, är den med i bfd:1942 orginal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 bfd?? va menas me de?? men de n e inte me i orginalet när man köer de tror ja. men den e skit kul men ere nåra som kör den nu??? kör inte så mkt BF kör mer DC eller interstate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 bfd?? va menas me de?? Battlefield, en förkortning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 man brukan förkrota det så här: BF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 m ja brukar förkorta BF för ja har aldrig hört bfd förr så de va däffu ja undra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 m ja brukar förkorta BF för ja har aldrig hört bfd förr så de va däffu ja undra BFD är väll Battlefield-Dummysports Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 m tror de. men dom har väll typ lagt ner eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Ska köpa Battlefield. Undrar bara om Battlefield funkar med de här kraven. AMD Athlon XP 2800+ processor 512MB internminne Hårddisk 120GB ATI Radeon 9200 grafikkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Ska köpa Battlefield. Undrar bara om Battlefield funkar med de här kraven. AMD Athlon XP 2800+ processor 512MB internminne Hårddisk 120GB ATI Radeon 9200 grafikkort självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 har nån laddat ner nya DC??? de e skit kul. men nån som vet på vicka banor dom nya sakerna e på?? men banorna e skit roliga!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 Vad är "DC"? Trodde du menade Direct connect först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 har nån laddat ner nya DC??? de e skit kul. men nån som vet på vicka banor dom nya sakerna e på?? men banorna e skit roliga!!!! går knappt för mig går skit segt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 Menar ni "Desert combat" föressten? Det funkade inte för mig när jag hade instalerat det, det var gamla vanliga bfd abra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 Ja har nyligen köpt BF och idag fick ja DC av en gammal clan kompis... ja lirar nog mest på BC servrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts