LunCh Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 (redigerad) Jo det är så här att jag behöver en ny admin till GTz som kan lägga upp filer och sånt. Mer info kan hittas här http://gsmalbin.gotdns.com/lunch/forum/ind...act=ST&f=7&t=61 (ner just nu) Fölåt om jag pratar mycket om GTz Redigerad 10 september, 2003 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 JAG!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 JAG!!!!!!!! kan du HTML,FTP om du inte gör de så får du inte vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 jag kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 ska man kunna göra en ftp-server eller kunna ladda upp saker bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts