Jocken Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Men media får allt att låta som om det är över, vilket inte alls är säkert. Jag påverkas inte av media, mamma (som jobbar på polisen) rättar alla fel dom säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 Jag dör den 11:e september,de är jag säker på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 Jag dör den 11:e september,de är jag säker på. Right then.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 Vem vet, ska köra vadslagning om att nått kommer hända då....otursdag ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 (redigerad) ny man är anhållen, 25 år gammal Redigerad 25 september, 2003 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 Mannen som sitter anhållen, misstänkt för mordet på Anna Lindh heter Per Olof Svensson.. de här länkarna får duga som bevis.. Kolla Här... (Långsam) ...och Här. (Konstigt språk men här finns bild) SHIT! Trodde dom Censurerat alla bilder... Inte trodde jag polisen släppt bilden än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 Mannen som sitter anhållen, misstänkt för mordet på Anna Lindh heter Per Olof Svensson.. de här länkarna får duga som bevis.. Kolla Här... (Långsam) ...och Här. (Konstigt språk men här finns bild) det är spanska om du undrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 19 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 Mannen som sitter anhållen, misstänkt för mordet på Anna Lindh heter Per Olof Svensson.. de här länkarna får duga som bevis.. Kolla Här... (Långsam) ...och Här. (Konstigt språk men här finns bild) Wikipedia är en wiki-sajt, dvs. vem som helst kan ändra på sidorna. Det är alltså en privatperson som lagt in uppgifterna om Per Olof Svensson. Edit: Susning.nu är en bra svensk motsvarighet. (Jag har själv bidragit med en ytterst briljant förklaring till "Basket-EM" där!.. ) Edit2: Men nu se jag att det är någon j*vel som gått in och redigerat min förklaring. ", bland annat i Norrköping." har jag exempelvis inte skrivit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 Mannen som sitter anhållen, misstänkt för mordet på Anna Lindh heter Per Olof Svensson.. de här länkarna får duga som bevis.. Kolla Här... (Långsam) ...och Här. (Konstigt språk men här finns bild) Coolt. Dom utländska medierna har väl kanske inte samma slags reglemente som här i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 http://www.wikipedia.org/wiki/Per-Olof_Svensson ändrade texten där lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 Men media får allt att låta som om det är över, vilket inte alls är säkert. Jag påverkas inte av media, mamma (som jobbar på polisen) rättar alla fel dom säger bor du i stockholm? e de hon som e me å utreder de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 ändrade texten där lite LOL!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 LOL!!! Vad är det som är roligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 Vad är det som är roligt? Undrar jag också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 Det är olagligt i Sverige att säga vem som är häktad eller lämna ut bilder som inte polisen släppt. Finns dock danska, finska o spanska etc tidnigar som lämnat ut mer än svenska tidningar. Spanska tidningen har alltås gått längst med bild o namn. Om jag fattat det rätt kan dock denna spanska tidning åka dit om det visar sig att mannen som är häktad är mördaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 Angående namnet på 35-åringen. Jag fick reda på att DN i onsdags fick stoppa pressarna i sista minut på grund av att 35-åringens namn fanns med. Det var därför som alla prenumeranter av DN långt ifrån sthlm fick sina tidningar lite senare än normal Och det kommer från en säker källa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 Angående namnet på 35-åringen. Jag fick reda på att DN i onsdags fick stoppa pressarna i sista minut på grund av att 35-åringens namn fanns med. Det var därför som alla prenumeranter av DN långt ifrån sthlm fick sina tidningar lite senare än normal Och det kommer från en säker källa ok, synd att de inte han skicka ut den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 21 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 (redigerad) Hörde ni att ***-**** ********, även kallad "NK-mannen", som sitter häktad för mordet på Anna Lindh finns med som seriefigur i "Ruffel och båg" i senaste numret av Galago som kom ut för ca. en månad sen. Serietecknaren Simon Gärdenfors bodde granne med "NK-mannen", som då kallade sig "John", ca ett halvår 1999. Bl.a. hade "John" berättat att han kände kungen, spelat gitarr med Cardigans, mm, och när Gärdenfors skulle göra en serie om mytomani kom han att tänka på "John"... Edit: (Gissa om det numret kommer sälja bra efter att det här blev känt... ) Redigerad 21 september, 2003 av Blaque Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Hörde ni att ***-**** ********, även kallad "NK-mannen", som sitter häktad för mordet på Anna Lindh finns med som seriefigur i "Ruffel och båg" i senaste numret av Galago som kom ut för ca. en månad sen. Serietecknaren Simon Gärdenfors bodde granne med "NK-mannen", som då kallade sig "John", ca ett halvår 1999. Bl.a. hade "John" berättat att han kände kungen, spelat gitarr med Cardigans, mm, och när Gärdenfors skulle göra en serie om mytomani kom han att tänka på "John"... Edit: (Gissa om det numret kommer sälja bra efter att det här blev känt... ) ojdå men jag fattade inte allt men lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Simon Gärdenfors gjorde så vi fick en svensk Simpsons-tidning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts