Jump to content

ANNA LINDH MÖRDAD!

Blaque
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 202
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mannen som sitter anhållen, misstänkt för mordet på Anna Lindh heter

Per Olof Svensson.. de här länkarna får duga som bevis..

Kolla Här...  (Långsam)

...och Här. (Konstigt språk men här finns bild)

Wikipedia är en wiki-sajt, dvs. vem som helst kan ändra på sidorna. Det är alltså en privatperson som lagt in uppgifterna om Per Olof Svensson. -_-

Edit:

Susning.nu är en bra svensk motsvarighet. (Jag har själv bidragit med en ytterst briljant förklaring till "Basket-EM" där!.. :huh: )

Edit2:

Men nu se jag att det är någon j*vel som gått in och redigerat min förklaring. ", bland annat i Norrköping." har jag exempelvis inte skrivit... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är olagligt i Sverige att säga vem som är häktad eller lämna ut bilder som inte polisen släppt.

Finns dock danska, finska o spanska etc tidnigar som lämnat ut mer än svenska tidningar. Spanska tidningen har alltås gått längst med bild o namn.

Om jag fattat det rätt kan dock denna spanska tidning åka dit om det visar sig att mannen som är häktad är mördaren.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Angående namnet på 35-åringen. Jag fick reda på att DN i onsdags fick stoppa pressarna i sista minut på grund av att 35-åringens namn fanns med. Det var därför som alla prenumeranter av DN långt ifrån sthlm fick sina tidningar lite senare än normal :o

Och det kommer från en säker källa :P

ok, synd att de inte han skicka ut den :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hörde ni att ***-**** ********, även kallad "NK-mannen", som sitter häktad för mordet på Anna Lindh finns med som seriefigur i "Ruffel och båg" i senaste numret av Galago som kom ut för ca. en månad sen. Serietecknaren Simon Gärdenfors bodde granne med "NK-mannen", som då kallade sig "John", ca ett halvår 1999. Bl.a. hade "John" berättat att han kände kungen, spelat gitarr med Cardigans, mm, och när Gärdenfors skulle göra en serie om mytomani kom han att tänka på "John"...

Edit:

(Gissa om det numret kommer sälja bra efter att det här blev känt... :rolleyes: )

Redigerad av Blaque
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hörde ni att ***-**** ********, även kallad "NK-mannen", som sitter häktad för mordet på Anna Lindh finns med som seriefigur i "Ruffel och båg" i senaste numret av Galago som kom ut för ca. en månad sen. Serietecknaren Simon Gärdenfors bodde granne med "NK-mannen", som då kallade sig "John", ca ett halvår 1999. Bl.a. hade "John" berättat att han kände kungen, spelat gitarr med Cardigans, mm, och när Gärdenfors skulle göra en serie om mytomani kom han att tänka på "John"...

Edit:

(Gissa om det numret kommer sälja bra efter att det här blev känt... :angry: )

ojdå >_<

men jag fattade inte allt men lite >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor