Blaque Skrivet 11 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Blaque kan du inte ändra namnet på topicen till: Anna Lindh har avlidit eller Anna Lindh avled tidigt på morgonen. Låter så respektlöst med "död" Vet att du bryr dig men ändå. Nu är det i och för sig inte jag som satt rubriken på den här tråden utan någon av de andra administratorerna. Om man skriver avliden låter det väldigt odramatiskt som om hon stilla och tyst dog i hemmet av sjukdom eller liknande. Hon blev faktiskt kallblodigt och rått mördad, det är nog en bättre rubrik. Edit: Jag hann se några av de rasistiska inlägg som Hultenius tog bort och de är verkligen beklagligt och skrämmande att vissa av er känner och tycker som ni gör. Någon skrev att han inte brydde sig om att Anna Lindh blivit mördad eftersom hon inte var rasist, verkligen skrämmande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 varför just henne och varför hände det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 för ni om vill kan ni joina #anna.lindh på quakenet, nu är det över 330 pers inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Men herregud, det har ingenting med dem som personer att göra. Kungen är Sveriges statschef och innehar därmed den "viktigaste" befattningen i Sverige. Därefter kommer Riksdagens talman och sedan Statsministern. Desutom är det inte jag som bestämt det här, det står i lagboken... inga kommentarer Jag blev visst knäckt Du har faktiskt riktigt kloka inlägg Blaque, ta det som en komplimang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 (redigerad) sjukt Redigerad 18 juli, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Det enda jag kan skriva är att det känns overkligt...jag trodde inte sånt här kunde hända i sverige... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 14 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2003 Fyra dagar efter dådet är fortfarande ingen gripen för mordet. Polisen har idag skickat ut några bilder som man tror kan vara mördaren strax innan attacken: http://www.dn.se/content/1/c6/18/18/03/nkfilmklick463.jpg http://www.dn.se/content/1/c6/18/18/03/nkfilm2463.jpg http://www.dn.se/content/1/c6/18/18/03/nkfilm3463.jpg Ring 020-260 270 om ni känner igen mannen på bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coolman Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Lite svårt när han är fyrkantig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Jag tänker mest på hennes barn! :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 (redigerad) japp, han ser ut ungefär som jag gissade..gröna byxor, munkjacka..ganska lik killen i gta3.. .. Redigerad 18 juli, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Lite svårt när han är fyrkantig fyrkantig? han är väl inte fyrkantig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 fyrkantig? han är väl inte fyrkantig jag tror att han menar att bilden inte är så högupplöst..men man ser ju ändå ganska bra.. undrar just vad mördaren gör just nu..han har säkert klippt sej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coolman Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 (redigerad) Det fanns fyrkantiga prickar i bilden menar jag Edit:ni kanske menar killen i niketröjan Redigerad 15 september, 2003 av Coolman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Det fanns fyrkantiga prickar i bilden menar jag vad är det som är svårt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Jag tycker han såg ut som en helt normal svensk i sina bästa år, absolut inte en mördare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Det fanns fyrkantiga prickar i bilden menar jag Edit:ni kanske menar killen i niketröjan ja, det är klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Polisen tror också att det är MÖRDAREN så det är nog det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 (redigerad) Jag tycker han såg ut som en helt normal svensk i sina bästa år, absolut inte en mördare du är för tv-påverkad helt klart det är inte så lätt att se att "han" e mördare och "han" inte om man såg han på bilden skulle man ju lätt känna igen han, om han inte ändrat utséende helt Redigerad 15 september, 2003 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Jag har aldtrig tänkt på Anna Lindh... Jag har inte ens vetat att hon var så där viktig... BTW, det är ganska lätt att knivhugga nån ändå... du kör bara in kniven i armen och försvinner böand folkmängden... Men den här killen stannade ju kvar och högg flera gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts