Jump to content

ANNA LINDH MÖRDAD!

Blaque
 Share

Recommended Posts

Blaque kan du inte ändra namnet på topicen till: Anna Lindh har avlidit eller Anna Lindh avled tidigt på morgonen. Låter så respektlöst med "död" Vet att du bryr dig men ändå.

Nu är det i och för sig inte jag som satt rubriken på den här tråden utan någon av de andra administratorerna. Om man skriver avliden låter det väldigt odramatiskt som om hon stilla och tyst dog i hemmet av sjukdom eller liknande. Hon blev faktiskt kallblodigt och rått mördad, det är nog en bättre rubrik.

Edit:

Jag hann se några av de rasistiska inlägg som Hultenius tog bort och de är verkligen beklagligt och skrämmande att vissa av er känner och tycker som ni gör.

Någon skrev att han inte brydde sig om att Anna Lindh blivit mördad eftersom hon inte var rasist, verkligen skrämmande... >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 202
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men herregud, det har ingenting med dem som personer att göra. Kungen är Sveriges statschef och innehar därmed den "viktigaste" befattningen i Sverige. Därefter kommer Riksdagens talman och sedan Statsministern.

Desutom är det inte jag som bestämt det här, det står i lagboken...

inga kommentarer >_< Jag blev visst knäckt :angry: Du har faktiskt riktigt kloka inlägg Blaque, ta det som en komplimang

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyra dagar efter dådet är fortfarande ingen gripen för mordet. Polisen har idag skickat ut några bilder som man tror kan vara mördaren strax innan attacken:

Ring 020-260 270 om ni känner igen mannen på bilden. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker han såg ut som en helt normal svensk i sina bästa år, absolut inte en mördare

du är för tv-påverkad helt klart :wub:

det är inte så lätt att se att "han" e mördare och "han" inte

om man såg han på bilden skulle man ju lätt känna igen han, om han inte ändrat utséende helt :P

Redigerad av samool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor