simon1583 Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 (redigerad) NK ligger ju skitnära till både T-Centralen och kungsträdgården. :'( Jag tycker verkligen inte det är jätte nära men det är en personlig uppfattning. Det där med hur viktig Anna Lindh var är väldigt viktigt. Hon SKA få mycket uppmärksamhet när hon blir mördad för hon fick uppmärksamhet om tex. åkte till Spanine. Asså Anna Lindh vet alla vem det är hon är därmed en person alla är intresserade av. Hon var ju tex. fyra på det mest folkkära svenska kvinnorna. Blaque kan du inte ändra namnet på topicen till: Anna Lindh har avlidit eller Anna Lindh avled tidigt på morgonen. Låter så respektlöst med "död" Vet att du bryr dig men ändå. Redigerad 11 september, 2003 av simon1583 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 11 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Varför rangordna dom överhuvudtaget. Dom är människor allihopa. Det är inte rätt tycker jag att säga att hon eller han är viktigare än hon eller han. Men herregud, det har ingenting med dem som personer att göra. Kungen är Sveriges statschef och innehar därmed den "viktigaste" befattningen i Sverige. Därefter kommer Riksdagens talman och sedan Statsministern. Desutom är det inte jag som bestämt det här, det står i lagboken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Jag tycker verkligen inte det är jätte nära men det är en personlig uppfattning. Det där med hur viktig Anna Lindh var är väldigt viktigt. Hon SKA få mycket uppmärksamhet när hon blir mördad för hon fick uppmärksamhet om tex. åkte till Spanine. Asså Anna Lindh vet alla vem det är hon är därmed en person alla är intresserade av. Hon var ju tex. fyra på det mest folkkära svenska kvinnorna. 50m från T- Centralen 50m från Kungsträdgården och om han var snabb kunde han hinna till hötorget 300m därifrån. :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 50m från T- Centralen 50m från Kungsträdgården och om han var snabb kunde han hinna till hötorget 300m därifrån. :'( :'( :'( :'( :'( Eftersom du inte tänker lägga ner så är jag väl tvungen att ändra mig då: mm visst jag tycker NK ligger jätte nära T-banestationer, visst skulle han lätt kunna springa dit snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Men allvarligt du säger med stockholmsmått att det är långt men nu talar vi om Stockholms tätaste plats vad det gäller tunnelbaneuppgångar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Jag blev både ledsen och arg när jag fick reda på att Anna Lindh hade dött, hon var inte bara en av våra viktigaste ministrar utan även förälder till två barn som nu kommer växa upp utan en mamma. Det är en sorg för oss alla och hela demokratin att det här inträffade och jag hoppas innerligt att dom får fast mördaren och dömer honom till livstid, det är det minsta man kan begära för ett brott som detta. Jag kan hålla med om att det var ganska våghalsigt av henne att gå ut på stan utan livvakt men jag tycker inte att man ska klandra säpo eller polisen för det inträffade, det är mördaren man ska vara arg på. Att gå in i en affär mitt på dagen och knivmörda någon framför ögonen på en massa människor är både sjukt och kallblodigt, låt oss hoppas att mördaren grips och får ett hårt straff. Må Anna Lindh vila i frid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Men allvarligt du säger med stockholmsmått att det är långt men nu talar vi om Stockholms tätaste plats vad det gäller tunnelbaneuppgångar. Men snälla för det behöver det ju inte vara nära! Du säger ju själv att NK ligger mellan två stationer, så det blir ju inte så jätte nära till någon utav dom... Du tycker inte det är närmare om det är på hötorget, på Åhlens, på Östermalms torg asså det är ju ändå en bit från NK. Nu lägger iaf jag ner det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Jag tycker vissa av er ska lägga mer respekt i det här. Utan Anna skulle nästan ingen på hela jorden utan vi i sverige veta att Sverige finns. Hon har betytt mycket för oss! Tragiskt att hon ska dö så här. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Osmart av dina kompisar tycker jag. Dom kan inte bara polis anmäla nå'n bara sådär. De måste ju ha sett händelsen... Den där mannen i millitär jackan kan ju ha varit orolig för att hans mamma höll på att opereras på sjukhus eller nånting sånt. Man ska inte anmäla folk hos polisen bara för att de har en grön millitärjacka och ser orolig ut på ansiktet... han kanske var jättelugn egentligen! Jacker: Ja jag stod på andra sidan gatan... för att vara ärlig blev jag asrädd! Det handlar ju inte om att anmäla utan att berätta för polisen vad man sett, mördaren kanske hade köpt kniven där på claes olhsson eller nåt, vem vet? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Men snälla för det behöver det ju inte vara nära! Du säger ju själv att NK ligger mellan två stationer, så det blir ju inte så jätte nära till någon utav dom... Du tycker inte det är närmare om det är på hötorget, på Åhlens, på Östermalms torg asså det är ju ändå en bit från NK. Nu lägger iaf jag ner det här. Grejen är att han hade många alternativ och jag tycker det var fel av polisen att inte stoppa tbanorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 om dom hade stoppat tunnelbanorna och han var där på en av dom typ i en tunnel och hade fler vapen på sig tänk dig själv han kan ju ta gissla eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Är det bara jag som inte bryr mig så mycket eller? Kankse låter lite dumt men. Men det är synd för sverige . KalleR och Hultan: Hoppas ni förlåter mig för det dumma jag sa i går. 11 september är en otursdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 (redigerad) 11 september är en otursdag varför? R.I.P † Anna Lindh † synd att hon dog. :'( Tycker synd om hennes barn dom får växa upp utan mamma!!! Tänk att hon e död bara för att ngn physko(stavning) dödade henne :'( Redigerad 11 september, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 http://www.gtasajten.com/annalindh.gif Fint av GTAsajten att tillägna denna bild... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Är det bara jag som inte bryr mig så mycket eller? Kankse låter lite dumt men. Men det är synd för sverige . KalleR och Hultan: Hoppas ni förlåter mig för det dumma jag sa i går. 11 september är en otursdag ne.. jag bryr mig inte heller så mycket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Jävlar vad saker det händer i dag. Det är något psyk fall som har mördat en 4 åring på ett dagis i arvika. Han sprang in på dagiset och hög 4 åringen med kniv nåra gånger. Som sagt 11 september är en otursdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 (redigerad) Läs detta: Afganistan Till och med dom sörjer henne. Redigerad 11 september, 2003 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 (redigerad) Fick detta mail igår på kvällen Möt Anna, Margot, Gunilla och Marit - och många andra! På fredag och lördag så kommer vi att hålla spurtmöten med våra starkaste företrädare i centrala Stockholm. På fredag lunch, 12-13, så kommer du att kunna möta vår fyrklöver - Anna Lindh, Margot Wallström, Marit Paulsen och Gunilla Carlsson, och på eftermiddagen så har vi ett program med The Husbands och några av våra unga JA-röster. På lördagen är vi först på Sergels Torg från 11.30 för lite tal och underhållning. Vi tågar sedan ner till Kungsträdgården till klockan 13.30 där vi möts av musik och slutappeller från våra JA-partiledare. Hoppas vi ses där! Redigerad 11 september, 2003 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Jag var tvungen att rensa upp en hel del rasistiska inlägg, skärp er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Ett ja för demokratin och öppenheten! Hela vårt land är skakat över mordet på en medmänniska, maka och mor. Över attentatet på vårt demokratiska och öppna samhälle. Och över den tragiska förlusten av Sveriges klara röst i Europa och världen. Vi tar ofta demokratin för given. Men ibland blir påminnelsen om behovet att försvara den brutal. Att gå och rösta i folkomröstningen på söndag är ett sätt att slå en ring runt demokratin. Men illdådet kommer inte att bli mindre avskyvärt av att Sverige skulle säga nej till euron på söndag. Sveriges utrikesminister är mördad. Kampanjen är slut. Men folkomröstningen på söndag ska genomföras. Och den måste vinnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts