_-MadeMaN-_ Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 (redigerad) Jag har träffat henne.. för 1 vecka eller 2 veckor sen.. :'( Hon bodde i nyköping på öster... och jag bor typ där.. Hon gick om kring i affärerna som en vanlig person.. Jag och mina kompisar.. sa hej till henne.. :'( Och nu är hon död..(Känner hennes son(den äldre..) :'( R.I.P Anna lindh Redigerad 11 september, 2003 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 shit vad många sjuka människor det finns :'( , hur tänker dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 shit vad många sjuka människor det finns :'( , hur tänker dom? De tänker inte alls... Jävla sjuka idioter som gör sånt här Jävla dåligt samvete man måste få efter något sånt där, dock så var väl gärnings mannen så påtänd att han inte har något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Det är förjävligt att sånt här ska hända överhuvudtaget Men nu finns det inget att göra, hon är borta Fast det är ju mest synd om hennes familj och hennes bekanta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 (redigerad) känns inte alls verkligt i sverige också fy fan alltså! fy fAN ALLTSÅ FY FAN ALLTSÅ!ATT DET KAN HÄNDA HÄR I SVERIGE Redigerad 11 september, 2003 av Antonetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 (redigerad) hmm läs vad ni tycker om vad cnn skriver dom liksom försöker få det lite oallvarligare tycker jag http://www.cnn.com/2003/WORLD/europe/09/11...bing/index.html bara skumma foton dessutom däremot denna artikel då låter det istället mer allvarligt och att sverige faktsikt inte har haft så mycket brottslighet Redigerad 11 september, 2003 av Ade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 hmm läs vad ni tycker om vad cnn skriver dom liksom försöker få det lite oallvarligare tycker jag http://www.cnn.com/2003/WORLD/europe/09/11...bing/index.html bara skumma foton dessutom däremot denna artikel då låter det istället mer allvarligt och att sverige faktsikt inte har haft så mycket brottslighet Skumma foton? Läste du inte under fotografierna? Fan va less man blir på sånt här... Man ska fan ha rätt att tycka som man vill utan att bli mördad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 detta är vad jag kallar skumma foton jg tycker det iallfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 detta är vad jag kallar skumma foton jg tycker det iallfall håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 (redigerad) Och så va det den 11 september också, hon dog! Redigerad 11 september, 2003 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 (redigerad) Läskig dag. Pinochet tog över makten i Chile också...fy (länge sedan men ändå...) Redigerad 11 september, 2003 av joakimnestor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Kan inte fatta att sånt här kan hända i Sverige! Hoppas de får tag på gärningsmannen! :'( Säkert någon psykstörd nej-röstare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 11 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 För att kanske lite bättre fatta hur otroligt stort och allvarligt det här är kan man ju kolla vad Viasat valt att göra: Alla ordinarie program, alla trailers och all reklam i TV3, ZTV och TV8 lyfts ur tablån idag. Mellan 18.00-24.00 samsänder de tre kanalerna "Mordet på Anna Lindh" med Hasse Aro, Åke Ortmark och Robert Aschberg som programledare. Fram till klockan 18 visas endast "lugna filmer och musikvideor". Hur ofta har Viasat ändrat tablån och tagit bort all reklam för en "nyhetshändelse"? Det gjorde de väl inte ens den 11 september 2001... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Blaque spelar väl egentligen ingen roll men jag vill ändå bara säga att jag anser att Anna Lindh var "viktigare" för Sverige än Björn von Sydow. Dessutom bör det väl sägas att hela kungafamiljens liv är viktigare. Ni som säger att polisen inte skött sitt jobb etc: hur snabbt tror ni man får fram en polis som kan jaga mördaren? Det står ju inte direkt en polis vid varje butik på NK, inte heller en väktare. Jag var på NK exakt då det hände visste dock inte om det då för jag gick bara igenom plan 1 för att komma ut, tog dock andra rulltrappan, annars hade jag sett Anna Lindh. När jag var ute på gatan såg jag tre kvinnliga poliser jogga ner mot plattan, dom kanske var på väg till tunnelbanan. Bör väl även rätta den som sa att det var väldigt nära till tunnelbana, det är inte sant, finns ingen station jätta nära om man mäter med Stockholms avstånd. Till er som säger att ni mer eller mindre inte bryr er: Skärp er för fan! Man kanske inte borde prata om EMU i detta läge men det blir ju ändå ganska naturligt. Vissa tror att Ja sidan kommer få sympati-röster andra tror att nej sidan får fler för att folket kommer söka sig till tryggheten. Jag vet dock inte, det får vi alla se, men faktum är ju att det kommer bli ett jävla skrivande om ja sidan vinner på söndag. Kom på en till sak: tror ni att alla ministrar vill ha en säkerhetsvakt hela tiden? Det är ju inte direkt frihet, jag tror inte alla vill ha det privat om inget speciellt hot finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 dom borde ha fått snubben på bild i NK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Jag vet inte längre, antingen är det bara en jävles otur eller så är det nåt ödeslikt med 11 september. Angående mordet så är det fler saker som har hänt. En 5-årig flicka blev huggen med en kniv i ryggen i Arvika. Själv ser jag ganska säkert på att det är ett psykfall som gjort det. Svårt att spekulera i men det kan ju ha vart pga. det som hände igår med Anna. Att han fick insperation. Både det, en galning som körde igenom Gamla stan här i Stockholm, en människa som sprang in i tunnelbanan och högg folk med ett järnspett i tro om att det var troll. Då är det nåt fel. Psykvården funkar bara inte i Sverige. Sen riktar jag kritik mot SÄPO som enligt mig inte sköter sitt jobb och jag hörde de dummaste kommentarerna av SÄPO-chefen på tv. Ingen som helst självkritik av dom, eller ens visa att dom är ledsna. Det enda de kunde säga var t.ex. "Det är verkligen inte vårt fel" osv. På allt detta är det även två år efter attackerna i New York. Det är som sagt nåt konstigt med 11 september Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 11 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Blaque spelar väl egentligen ingen roll men jag vill ändå bara säga att jag anser att Anna Lindh var "viktigare" för Sverige än Björn von Sydow. Dessutom bör det väl sägas att hela kungafamiljens liv är viktigare. Nej, det spelar absolut ingen roll egentligen. Vad jag menade är att många här sagt att de inte bryr sig, att det inte är en så stor sak, etc. Men det är klart att ett TV-program inte spelar någon när vår utrikesminister blivit mördad. Håller med om att Anna Lindh var viktigare för Sverige än von Sydow. Men formellt står både han och kungen ett (två för kungen) steg ovanför statsministern. I realiteten är både stats- och utrikesministern mycket viktigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 11 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 dom borde ha fått snubben på bild i NK De flesta kamerorna spelade inte in något utan var bara "direkta" övervakningskameror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Nej, det spelar absolut ingen roll egentligen. Vad jag menade är att många här sagt att de inte bryr sig, att det inte är en så stor sak, etc. Men det är klart att ett TV-program inte spelar någon när vår utrikesminister blivit mördad. Håller med om att Anna Lindh var viktigare för Sverige än von Sydow. Men formellt står både han och kungen ett (två för kungen) steg ovanför statsministern. I realiteten är både stats- och utrikesministern mycket viktigare. Varför rangordna dom överhuvudtaget. Dom är människor allihopa. Det är inte rätt tycker jag att säga att hon eller han är viktigare än hon eller han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 . Bör väl även rätta den som sa att det var väldigt nära till tunnelbana, det är inte sant, finns ingen station jätta nära om man mäter med Stockholms avstånd. NK ligger ju skitnära till både T-Centralen och kungsträdgården. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts