Joey Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Anna Lindh e död :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 det är väldigt synd. men nu e hon dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 :'( :'( :'( Nu får vi hoppas att dom får fast psykopaten som mördade henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Fan vad sur och ledsen jag blir! Möttes av beskedet i klassrummet (en kille har nån SMS-tjänst som skickar ut SMS när något riktigt stort händer). Vi såg på TV en hel lektion. Jag har nog aldrig tänkt på hur oerhört viktig person Anna Lindh har varit och jag är mycket ledsen :'( Sen blir jag förbannad på den svenska polisen. Hur kunde mördaren fly undan? Ett stort varuhus mitt i sthlm med mängder av folk och säkerhetskameror! Var det INGEN av vittnena som sprang efter eller iaf ropade ut något?!?! Känns overkligt! Hur kan det vara så lätt att komma undan? Edit: Gissa vilket datum det är? 11:e September Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 NEJ NEJ NEJ! Ännu ett bakslag Jan O Karlsson har utsetts till tillförordnad utrikesminister efter Anna Lindh Han kommer att sänka Sverige http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,359341,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 fattar inte heller att ingen stoppa henne?fast man blir ju jävligt chokad! men ändå nån borde ju ha kunnat stoppa mannen ja mena han borde ju ha varit rätt blodig efter att ha knifat () henne :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 (redigerad) hult det är ju inte precis polisen man ska skylla på men sen fjanten o karlsson blähh Redigerad 11 september, 2003 av Ade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Fan vad sur och ledsen jag blir! Möttes av beskedet i klassrummet (en kille har nån SMS-tjänst som skickar ut SMS när något riktigt stort händer). Vi såg på TV en hel lektion. Jag har nog aldrig tänkt på hur oerhört viktig person Anna Lindh har varit och jag är mycket ledsen :'( Sen blir jag förbannad på den svenska polisen. Hur kunde mördaren fly undan? Ett stort varuhus mitt i sthlm med mängder av folk och säkerhetskameror! Var det INGEN av vittnena som sprang efter eller iaf ropade ut något?!?! Känns overkligt! Hur kan det vara så lätt att komma undan? Edit: Gissa vilket datum det är? 11:e September nu blir 11 september sveriges sörj dag också. tråkigt de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Mmm, det här känns inte alls bra. Ett stort hot mot demokratin!, känner mig mycket illa till mods och osäker...Hoppas inerligt att gärningsmannen åker fast! Nu vet man också hur naiv man har varit i sina tankar "Politiker mördas bara i Vitryssland" "Palme var en engångsgrej" m.m... Jan O. Karlsson som utrikesminister? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Jo fan vad sugigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
logik Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 tänk att hon inte anade att hon skulle dö fan va läskit ödet är bäst att inte tänka på det R.I.P Anna lindh :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 vår lärare kom in till klassrummet och sa att hon hade dött.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Fick reda på de av en polare (Hardcore-) imorse klockan 10... På den första lektionen ellära så va de de vi snacka om och senare gick vi till aulan och snacka om de... Fattar inte hur nån kan göra så. Men jag tror nog att dom kommer få tag på personen som gjorde de eftersom han inte hade nån mask på sig och de finns många vittnen samt videokameror i butiken... Även så finns de kanske fingeravtryck på kniven (om han inte hade handskar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Ja visste inget om det när vi började tyska lektionen 10:20 Då sa fröken : Vet ni vad som hänt....då sa nåra Anna Lindh är död..ja fatatde noll dom slog på Tv:n då var det parti "Gubbar/gummor" som satt å pratdae om att hon var död....... ja förstog inte först själv att hon hade dött.... jag visst att hon var skada men det sas ju att det inte var livs hotande! Men det värsta var ju att min klass kompisar satt å hånade Hon... =/ Men alltså....ja tycker det är lite Konstigt vilken uppståndelse det blev av detta Hon Blev Knivmördad...Det händer ju varje dag i hela världen..... Men det är förståss in så viktigt.... ja läste på aftonbladet att det var en 5-årig Flicka som oxå blev kniv mördad av en 20-åring..... Men det blev ju inte alls nå stort av det... Så ja tycker nästan det är lite överdrivet.... Men kom nu inte å säg att ja inte bryr mig om att hon dog ja bara påpekade att det händer varje dag... Jäklar va det blev text Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Edit: Gissa vilket datum det är? 11:e September Nu är det tre stora men dåliga saker som har hänt det datumet: 1. Pinochet tog över makten i Chile. 2. WTC attacken i USA 3. och så idag när Anna Lindh avlider för att någon j***a psykopat knivhuggit henne. Fredag den trettonde, bah elfte september är en större otursdag... :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Altså Anna Lindh var ju en officel person och duktig minister, är ju inte konstigt att det väcks starka känslor! Jag tycker också att det där med flickan på 5 år är hemskt, men det var en privatperson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Edit: Gissa vilket datum det är? 11:e September Tror inte det var meningen att hon skulle dö idag den 11e tror mer på att det var riktat mot 10de... R.I.P † Anna Lindh † :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 sitter å kolla på bilder på henne..kan inte fatta att hon e död Jag tror att det är samma kille som dödade Palme...Tror inte att den killen som sitter inne för Palme mordet e den rätte...(om dom nu har nån inne) Ännu ett mord på en stor svensk politiker. Sveavägen då, Hamngatan nu, två mordplatser ofattbart nära varann och med gärningsmän som lyckades fly. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Jo det var ju lite surt,man jag har aldrig hört eller sett henne någon gåpng nästan så för mig är det inte så stor grej Men visst är det sorgligt att en famlij ska mista sin mamma och fru :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 11 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Blev riktigt ledsen när jag hörde att hon avlidit i morse. Det är förjävligt att en utrikesminister kan bli knivmördad i ett varuhus i centrala Stockholm, var är SÄPO när de väl behövs!!? Hur själva polisutredningen sköts tycker jag låter väldigt tveksamt med tanke på det man hörde på presskonferansen de höll 14.30. Man spärrade inte ens av tunnelbanan och stoppade tågen trots att tunnelbanenedgångar finns alldeles i närheten av mordplatsen. Ska det bli ännu en skandal där man inte får fast mördaren som med Palme-mordet?.. Ferkurz: Hur kan du säga så? Det var inte bara personen Anna Lindh som blev mördad utan också Sveriges utrikesminister. Det är bara Konungen, Riksdagens talman (Björn von Sydow) och Statsministern som står högre i "rang" i Sverige. Hon var en extremt viktig person och att hon blir mördad är förstås en toppnyhet (det där låter väldigt cyniskt, jag vet) över hela världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts