AE_Dave Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Osmart av dina kompisar tycker jag. Dom kan inte bara polis anmäla nå'n bara sådär. De måste ju ha sett händelsen... Den där mannen i millitär jackan kan ju ha varit orolig för att hans mamma höll på att opereras på sjukhus eller nånting sånt. Man ska inte anmäla folk hos polisen bara för att de har en grön millitärjacka och ser orolig ut på ansiktet... han kanske var jättelugn egentligen! Jacker: Ja jag stod på andra sidan gatan... för att vara ärlig blev jag asrädd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 tycker det är sjukt som fan!!! Håller med ferre med.. (PS. Det heter Medier) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 en kompis på msn som bor i stockholm var inne på claes olsson(stavfel?) och hans kompis såg en man som gick fram och tillbaka och såg orolig ut.. i militär-jacka..så han och hans kompis går till polis-stationen imorn. Varför inte nu? Dessutom så kan de ju ha vart vem som helst. Folk kan ju ha militär jackor ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Ja exakt... Jag bor i Umeå och det är som att jag går förbi I20 (Brukar hålla till ganska mycket millitärer där) eller nåt liknande: "AAHHHH!!! Millitärjackor!!! Hjälp! Psykopater som hugger ihjäl högtställda personer!!! Polis! Polis!!! Hjjjäääälp!" Ungefär så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Varför inte nu? Dessutom så kan de ju ha vart vem som helst. Folk kan ju ha militär jackor ändå. håller med jag bor i en sthlm förort och ser ofta personer med militär jackor, ser rätt många psykopater också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Mejla Aftonbladets reporter Var du på attentatsplatsen? Mejla Aftonbladets reporter Polisen söker vittnen till knivdådet Ring 020/ 260270 =/....Senitel säg till din "kompis" å ringa då? lr att mejla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Tycker jag inte hans kompis ska göra! Ursäkta om jag är lite negativ men här är varför: "En av mina polare i stockholm var på Clhas Ohlsson och såg en man i millitär jacka som såg väldigt orolig ut. De ska gå till polisen och anmäla honom i morrn" sa Senitel. Men det finns säkert över 3 miljoner svenskar som bär millitärjacka varenda dag, plus en hel HOP av millitärer. Och det är säkert över 5 milj. svenskar som ser oroliga ut varje dag.. så varför skulle det just vara han? Okej det KAN vara han men oddsen är 1 / 8'999'999 så tja... lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Tycker jag inte hans kompis ska göra! Ursäkta om jag är lite negativ men här är varför: "En av mina polare i stockholm var på Clhas Ohlsson och såg en man i millitär jacka som såg väldigt orolig ut. De ska gå till polisen och anmäla honom i morrn" sa Senitel. Men det finns säkert över 3 miljoner svenskar som bär millitärjacka varenda dag, plus en hel HOP av millitärer. Och det är säkert över 5 milj. svenskar som ser oroliga ut varje dag.. så varför skulle det just vara han? Okej det KAN vara han men oddsen är 1 / 8'999'999 så tja... lycka till 3 miljoner e nog lite överdrivet. Kanske knappt en miljon om inte de e för mykke. Vi är ju trots allt 8,5 miljoner människor i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 HEMSKT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 HEMSKT! ja visst är det hemskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Jepp, är iofs mot EMU, men ändå. Det är fruktansvärt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 DU SOM SÅG HAN I MILITÄR JACKA ELLER ALLA LÄS HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Riktigt läskigt. Avlider hon så blir det katastrof, klarar hon sig så vart det bara ett dåd. Idiot som håller på med sånt, knivhugger folk alltså. Har man militärjacka/tröja offentligt så är man nog inte frisk. Visst, men kan ha det, men det är inte så snyggt. Jag tippar på en psykopat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 LÄSTE NI där på min länk att han hade militär jacka som nån av ens medlems kompisar hade sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Har man militärjacka/tröja offentligt så är man nog inte frisk. haha det var något av det roligaste jag har hört det är faktiskt rätt många som har det på sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 jo det gjorde vi skummt med så mycket brottslighet plötsligt det senaste året sverige lär ju u snart också toppa världsbrottsligheten om inget görs ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 haha det var något av det roligaste jag har hört det är faktiskt rätt många som har det på sig Jo, men ändå, kan tänka mig honom framför mig. Militär jacka känns lite fattigt och psykopat-aktikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Jo, men ändå, kan tänka mig honom framför mig. Militär jacka känns lite fattigt och psykopat-aktikt jo jag förstår dig det är väll inte så många vuxna som har det heller tänkte inte på det... typ ÖB kläder vi har en lärare som bara har gamla militär jackor inte kamoflage dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Såklart man ska anmäla om man såg en man som stämde in på signalementet och betedde sig misstänksamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Gärningsmannen hade grön militärjacka på sig och långt brunt hår väl. Senitel: din kompis kan nog vara på rätt spår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts