Jump to content

ANNA LINDH MÖRDAD!

Blaque
 Share

Recommended Posts

Osmart av dina kompisar tycker jag. Dom kan inte bara polis anmäla nå'n bara sådär. De måste ju ha sett händelsen... Den där mannen i millitär jackan kan ju ha varit orolig för att hans mamma höll på att opereras på sjukhus eller nånting sånt. Man ska inte anmäla folk hos polisen bara för att de har en grön millitärjacka och ser orolig ut på ansiktet... han kanske var jättelugn egentligen! -_-

Jacker: Ja jag stod på andra sidan gatan... för att vara ärlig blev jag asrädd! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 202
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

en kompis på msn som bor i stockholm var inne på claes olsson(stavfel?) och hans kompis såg en man som gick fram och tillbaka och såg orolig ut.. i militär-jacka..så han och hans kompis går till polis-stationen imorn.

Varför inte nu? Dessutom så kan de ju ha vart vem som helst. Folk kan ju ha militär jackor ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker jag inte hans kompis ska göra! Ursäkta om jag är lite negativ men här är varför:

"En av mina polare i stockholm var på Clhas Ohlsson och såg en man i millitär jacka som såg väldigt orolig ut. De ska gå till polisen och anmäla honom i morrn" sa Senitel.

Men det finns säkert över 3 miljoner svenskar som bär millitärjacka varenda dag, plus en hel HOP av millitärer. Och det är säkert över 5 milj. svenskar som ser oroliga ut varje dag.. så varför skulle det just vara han? Okej det KAN vara han men oddsen är 1 / 8'999'999 så tja... lycka till -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker jag inte hans kompis ska göra! Ursäkta om jag är lite negativ men här är varför:

"En av mina polare i stockholm var på Clhas Ohlsson och såg en man i millitär jacka som såg väldigt orolig ut. De ska gå till polisen och anmäla honom i morrn" sa Senitel.

Men det finns säkert över 3 miljoner svenskar som bär millitärjacka varenda dag, plus en hel HOP av millitärer. Och det är säkert över 5 milj. svenskar som ser oroliga ut varje dag.. så varför skulle det just vara han? Okej det KAN vara han men oddsen är 1 / 8'999'999 så tja... lycka till -_-

3 miljoner e nog lite överdrivet. Kanske knappt en miljon om inte de e för mykke. Vi är ju trots allt 8,5 miljoner människor i Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor