guardian Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 jag visste inte äns vem anna lindh var förrän hon vart *killed* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 jag visste inte äns vem anna lindh var förrän hon vart *killed* Va? Du skämtar! *Kollar hur gammal du är* Född 1988?! Du borde åtminståne veta vem hon var och vad hon gjorde! Det är ju sånt man bara ska veta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Va? Du skämtar! *Kollar hur gammal du är* Född 1988?! Du borde åtminståne veta vem hon var och vad hon gjorde! Det är ju sånt man bara ska veta! håller me, jag är 2 år under ändå vet jag vem hon var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts