Sylt-Tomten Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Är det någon här som vet hur man får igång autosiktet i vice city? Kan glädja alla med att jag kopplat in min dualshock 2 till datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 bara ändra i inställningarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Är det någon här som vet hur man får igång autosiktet i vice city? Kan glädja alla med att jag kopplat in min dualshock 2 till datorn Hur kopplar man in den till datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Hur kopplar man in den till datorn? Med en usb-converter som tex denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 11 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 jag har ställt in kontrollerna så att de är exakt som på ps2! nu kan man äntligen spela det på datorn! (räkna med att jag kommer lira gta world online) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 jag har ställt in kontrollerna så att de är exakt som på ps2! nu kan man äntligen spela det på datorn! (räkna med att jag kommer lira gta world online) Men dem tryvkkänsliga kontrollerna e väl itne samam? och funakr dem analoga spakarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 11 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Men dem tryvkkänsliga kontrollerna e väl itne samam? och funakr dem analoga spakarna? de analoga spakarna fungerar (dock inte knapparna ) Vibrationen fungerar inte heller Men annars e det exakt som på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts