jimmy_12_ Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 kan jag spela vice city på min dator windox xp home editon va smsa 0737753064 eller skriv här snabbt ska köpa det i dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Men du måste ju skriva lite mer än vad du har för operativ system.... men vice city funkar på XP..... Vad har du i burken då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Mycke koll grabben har ju Men visst... förhoppningsvis kan du spela det... Det är ju ändå inte så krävande som GTA III... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 1 Skriv i "Allmänt GTA snack" istället, passar inte här. 2 Skriv vad du har i burken, operativsystemet påverkar inte så mycket 3 Fråga dom i butiken om du kan köpa det, beroenda av ditt system. Sedan tror jag att du inte är så gammal, därmed får du ej köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 1 Skriv i "Allmänt GTA snack" istället, passar inte här. 2 Skriv vad du har i burken, operativsystemet påverkar inte så mycket 3 Fråga dom i butiken om du kan köpa det, beroenda av ditt system. Sedan tror jag att du inte är så gammal, därmed får du ej köpa det 1 Skulle passa bäst i GTA: Vice City! 3 Det är ingen åldersgräns på spelet, så vem som helst får köpa det! Däremot så finns det rekomendationer om lämplig ålder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Har för mig att det är som att hyra filmer o gå på bio. 18 åldersgräns på spel finns ju, men tydligen (?) inte på vc. Var det inte det på GTA3 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 det är ingen lag på 18år, utan rekomenderat 18+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts