whazakhazahaza Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 nu när jag "lärt" mig modda e det nog lite lättare för mig att förstå dethär... ursäktá mitt temprament och mina frustrationer i modding topicen...och spammet i och med att fotgängarnas skins är i .dff i img tool blir det lite krångligt, jag vet ju hur man skall göra när man ändrar .txd filer...men dff.... någon som vet om det praktiskt taget är möjligt eller om jag behöver ett extra program... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 skinsen är alltid .txd .dff är modellen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Och om du vill ändra modellen måste du göra det i ZMODELER. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 kan den ta .dff filer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Om du har .dff filter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 vart kan man ladda ner det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 appro på detta... va heter Cubans, gubbarna ? skall ändra på dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 10 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 menar du dff filen eller? isåfall cba eller cbb tror js Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts