GTA3 freak Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Ja det är det som är meningen med att skapa en produkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Null Vote....PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Playstation2 Helst klart XboX är oxå coolt fast ja har inte provat så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 ja säger bara FUCK U ALLA KONSOLLER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Jaha? Varför då? Hatar dessa "vilda" medlemmar, kan inte kontrollera sig själva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Kan inte bestämma mig, jag gillar mycket null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 11 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Jag tror inte... Jag vet! Jag tycker mest om PC, men skulle jag välja en konsol så skulle det bli X-box pga bäst hårdvara, skönaste kontrollen (stor och skön, inte som PS2, känns ju nästan som om man håller på att bryta av den ), och lite mer! Det verkar inte som du HAR aldrig kört gamecube, gamecube har det mest skönaste kontrollerna. Hur kan du säga att xbox har en skön kontroll, det känns så jävla jobbit att ha en stor jävla tegelsten i handen och den är inte så anpassad för handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 w0rd... Men X-box är också kul.. Gamecube har man ju inte spelat... men det är faktiskt inga "blodiga" eller våldsamma spel till GC... Men om du inte har spelat det kanske du är lite tidig med att rata det? Personligen gillar jag Super smash bros skit mycket och det tycker helt klart att dte är det bästa spelet till GC. Spel med blod? Resident evil är en av dem... Men nu vet du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Men om du inte har spelat det kanske du är lite tidig med att rata det? Personligen gillar jag Super smash bros skit mycket och det tycker helt klart att dte är det bästa spelet till GC. Spel med blod? Resident evil är en av dem... Men nu vet du Mmmm... RE är ett blodspel, när The Twin Snakes släpps får GC ett till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Super Nintendo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 PS2 är storfavoriten Men jag har också Gamecube och det är ingen barnkonsol håller med till 100% många tänker på mario när man säger nintendo (gamecube). men tänk på resident Evil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts