curry Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 (redigerad) Hmmm, själv föredrar jag gamecube och playstation 2. Er som tror att gamecube är en barn konsol har ingeting i hjärnan. Topicens namn skall vara Vilken konsol? Redigerad 9 september, 2003 av curry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger| Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Jag håller med totalt, förvisso det finns en del spel som möjligt vis skulle kunna klassas som barnspel, men ett barn spel är ett spel som barn ska förstå sig på, så klassar inte jag t.ex. mario sunshine för... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Dator... tycker ej om konsoller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 PS2 är storfavoriten Men jag har också Gamecube och det är ingen barnkonsol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 GC är ingen barnkonsol, men saken är att när ni gör votes så gör ni missar. Varför är bara dreamcast med när sega har gjort två andra superbra konsoller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 jag är ingen konsol människa, den enda konsolen jag nånsin ägt är mitt gamla 8-bitars nintendo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Helt klart PS2. Bästa spelen, stilren grafik och allmänt snygg konsol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 10 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 GC är ingen barnkonsol, men saken är att när ni gör votes så gör ni missar. Varför är bara dreamcast med när sega har gjort två andra superbra konsoller? Jag glömde visst den. skit också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Playstation 2! Helt klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Jepp, älskar PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Om jag måste välja ps2.. annars föredrar jag pc! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Jag lirar egentligen typ bara Pc... men om jag måste välja nå'n konsol så blir det typ Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Playstation 2! Helt klart! w0rd... Men X-box är också kul.. Gamecube har man ju inte spelat... men det är faktiskt inga "blodiga" eller våldsamma spel till GC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Er som tror att gamecube är en barn konsol har ingeting i hjärnan. Jag tror inte... Jag vet! Jag tycker mest om PC, men skulle jag välja en konsol så skulle det bli X-box pga bäst hårdvara, skönaste kontrollen (stor och skön, inte som PS2, känns ju nästan som om man håller på att bryta av den ), och lite mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Vote: PS2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Fins ngen bättre än PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stallion Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Har varit nintendo-fan ända sen jag fick mitt nes när jag var 2-4 år. Och varit nintendo-fan ända sen dess.Fast jag tycker att Gamecube vart nintendos största flopp. Vote:Snes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Jag föredrar PS2 men Xbox går också bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Playstation 2! Gillar inte Xbox, Microsoft är bara ute efter pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Playstation 2! Gillar inte Xbox, Microsoft är bara ute efter pengar! Och du tror inte att Sony också är ute efter att tjäna pengar, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts