Trashmaster Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Sädana där fel brukar jag aldrig få...däremot har jag problem med att komma in på själva gtasajten ibland...men forumet brukar nästan aldrig krångla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Sädana där fel brukar jag aldrig få...däremot har jag problem med att komma in på själva gtasajten ibland...men forumet brukar nästan aldrig krångla... Samma här... Huvudsidan brukar ibland bli servern hittades inte, men om man går direkt till forumet så funkar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Samma här... Huvudsidan brukar ibland bli servern hittades inte, men om man går direkt till forumet så funkar det... jag märker inte av inloggnings problem för jag är alltid inloggad. men jag får också upp sidan kan inte visas ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Tror de beror på att det är för många på sajten sammtidigt... men sånt vet man aldrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 jag märker inte av inloggnings problem för jag är alltid inloggad. men jag får också upp sidan kan inte visas ibland. Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jaha det har bara hänt en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Nu har det hänt igen så jag väntade en timme och försökte igen men utan resultat. Sen vätade jag ytteligare några timmar och då funkade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag får aldrig såna fel på själva sidan. Men när jag är i forumet så brukar det komma upp att "sidan inte kan visas" men då klickar jag bara på uppdatera och allt funkar bra igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 OK. Jag har ingen aning varför det händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts