Hardcore Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 (redigerad) Hejsan! Hur många här har sina egna GTA-filmer? I sådanna fall, är någon av er intresserade utav att få den publicerad som nyhet på NordicGamers? Tyvärr så kan jag inte fixa någon mirror åt er. Så det vore ett plus om ni kunde hosta filmen själv på något sätt. Om ni vill få tag på mig så finns jag på irc, brukar sitta i #gtasajten och går under namnet NG|Hardcore, eller sover|Hardcore beroende på vad jag gör. Annars går det också bra att maila mig på mattias.envall@nordicgamers.com. *edit* Editerade bara mailadressen. Redigerad 9 september, 2003 av Hardcore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 18 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 Okej, det blev inte så mycket respons jag fick, så jag lägger ner denna idé, bara två stycken som visade intresse. :< Men som sagt, om ni vill ha eran film publicerad i en nyhet på nordicgamers.com med 75000 läsare per dag så kan ni maila mig om ni vill, mattias.envall@nordicgamers.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 Håller på med en men den lär tyvärr inte bli klar förräns nån gång 1-2 veckan i Oktober Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 Me2, jobbar på en med låg prioritet eller hur det nu stavas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 Jag och min brorsa har gjort en stuntfilm men jag har tyvärr ingenstans att hosta den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 GTAsajten kan alltid host filmen. Nästa månad blir nämligen en film-månad på GTAsajten Massor av VC-filmer och inte bara svenska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 GTAsajten kan alltid host filmen. Nästa månad blir nämligen en film-månad på GTAsajten Massor av VC-filmer och inte bara svenska! Film-månad?!?!?! Hur? En filmtävling igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts