Hultenius Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Forumet kommer att stängas ner kl. 21:00 i övermorgon (torsdag) på grund av flytt till den nya servern. Med andra ord, en dag senare än GTAsajten stängs ner (läs mer på GTAsajten). Räkna med att forumet kommer ligga nere i ca 2 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Bra, då kanske man äntligen slipper alla dessa felmeddelanden om minnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 2 dagar? Jag överlever nog..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 2 dagar? Jag överlever nog..... tveksamt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 tveksamt... Äh... Biter vi ihop ordentligt så går det nog! (Hoppas jag... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 (redigerad) Annars kan man ju alltid hänga här Btw lycka till med utbyggnaden hultan Om dot.tk inte funkar så gå in här. Fixade adressen med Redigerad 9 september, 2003 av Sirius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Annars kan man ju alltid hänga här Btw lycka till med utbyggnaden hultan Tycker inte det är så kul att hänga på en 404-sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 eller så hänger man på Klubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Ja ha då vet man. Blir super nintendo i 2 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 jag kommer att dö under tiden kan inte vänta så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 lr så joinar man detta forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 tillskillnad från er ska jag inte säga nåt om mitt forum varför flyttade hult inte allt till den nya servern för nån vecka sen när den kom? istället för att vänta tills nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 han kanske behövde göra iordning nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Om 45 min stänger forumet! Var beredda! Från och med då är det bara GTAsajtens IRC-kanal som är öppen. #GTAsajten @ Quakenet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 men.................. jag är lurad igen typ 5 gånger har det stått at hult senaste post är ny jag har läst den minst 10 gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts