Arvid Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 När jag går in på den här tråden och använder explorers inbyggda sök-på-den-här-sidan-funktion så hakar explorer upp sig. Jag sökte till exempel efter "kvart"(det ordet finns på sidan) men då hände ingenting och jag fick ta ctrl+alt+delete. Jag tror att det är nån bugg i just den tråden för det här felet har aldrig uppstått i några andra trådar. Testa själva, gå in på länken och sök efter "kvart"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Men...whoops...ja, det hängde sig för mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Vill inte testa och riskera att datorn hänger sig ( ), men det har hänt mig i en del trådar. Även på andra forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 min dator hängde sig inte... det va väl kvart man skulle skriva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Mitt IE hängde sig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Mitt IE hängde sig inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts