StellHell Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Det har ju kommit lite snö över vårt avlånga land Sverige, och då kommer ju frågan om du har fått snö upp!? Så, har du fått någon snö där du bor?? Jag har nog fått 3dm snö tror jag(på en dag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Vi har det 6- men inte en j*vla snöflinga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Är hos min mamma uppe i Hälsingland nu...här är det lite ytsnö...men inte hemma (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 -7 grader nu, snöfall nästan hela dan. Bara 1,5 dm snötäcke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Bara 1,5 dm snötäcke. "bara" det skulle inte jag kalla det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Ingen snö! har jag Iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 det är ju faktist ganska lite om det snöat hela dan... Vi har imellan -5°C och -10°C och ca. 3dm snö på en dag.. Igår va det inte en snöflinga och 0gradigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Jo men det beror väl oxå mycket på var man bor....i förortena smälter snön ofta bort.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 "bara" det skulle inte jag kalla det... Det har ju snöat nästan hela dan. Blev lite förvånad när jag tittade ut, att det inte blev mer av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Vill inte ha snö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Just det snö SUGER man bara halkar och druttar i sjön hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Ytterst lite snö här, men jag gillar det inte, det blir så kallt också När GTA VC kommer så gör det dock inget om det snöar, det blir bara bättre stämmning då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 1,5cm är ju ingenting!!! De brukar vara ibland 2 till 3 meter snö här!!! Och i Hemmis har de varit 8m snö, då börjar vi snacka!!! Och alla sthlm fjollor som tycker de är kallt när de är -5* kom upp hit och känn på -25 då snackar vi kallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Snö rockar!! Jag hoppas det blir en riktigt kall och vit vinter i år! En nice snö-bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Man får hoppas inga träd blåser ner på elledningarna i år....(hoppas kan man alltid) annars slocknar datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Snö rockar!! Jag hoppas det blir en riktigt kall och vit vinter i år! En nice snö-bild Mysig bild!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Hoppas får man ja! annars kommer du inte in på detta ljuva forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 här har vi mellan 0 och +5 grader så ingen snö här på ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 1,5cm är ju ingenting!!! De brukar vara ibland 2 till 3 meter snö här!!! Och i Hemmis har de varit 8m snö, då börjar vi snacka!!! Och alla sthlm fjollor som tycker de är kallt när de är -5* kom upp hit och känn på -25 då snackar vi kallt Men du, din dumma idi*t Det kan aldrig o då menar jag ALDRIG snöa 8m... tror du det behöver du ta in på närmaste sjukhus för mental handikappade sykfall!!! Hoppas du inte tar för illa upp men jag tycker inte du ska hacka på 08:orna bara för att dom inte har lika kallt som dig... Jag är själv ingen 08:a men jag sitter inte o snackar skit om dom... PUNKT SLUT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Ungefär 2 dm här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts