Pollmannen Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Vilken är din favoritkanal? Pollmannens/Armans röst: självklart null vote! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Lyssnar inte på radio så ofta, men om det händer så lyssnar jag på P3 eller NRJ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Vote: Övriga... E-Fm eller Vinyl 107... Annars lyssnar jag mycket på P3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 övriga: radio guld! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Vote: Övriga... E-Fm eller Vinyl 107... Annars lyssnar jag mycket på P3... Om du lyssnar på P3 så skulle väl du röstat på Sveriges Radio! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 (redigerad) Jag lyssnar nästan aldrig på radio och om jag lyssnar brukar det bli rock klassiker eller lugna favoriter. Redigerad 9 september, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Vote: NRJ.. men brukar lyssna på rix fm ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 NRJ är en fjortiskanal! Radio Prime skall det vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 106,7 rock klassiker glömde du Den är bäst (såklart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 106,7 rock klassiker glömde du Den är bäst (såklart) håller med lyssnar på den kanalen med min mobil!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts